Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, November 12, 2012

10 years ago..





Aku rindu kelas nih. Kelas 5 Berlian. betol-betol 10 tahun yang lalu.. Walaupon muke aku tersangatlah gelap, tapi kenangan mase tuh sangat terang dalam hati aku. cewahh!!




Kenapelah aku gelap sangat time nih eyh? Aper salah aku sampai gelap sungguh camnih? owh, i miss this moment so so so much!


10 tahun yang lalu, aku...


** Wakil sekolah Pertandingan Catur 2 tahun berturut-turut. ececece (menang oke!) 
** Ahli Jawatankuasa Tertinggi Pengawas Sekolah. Sarcastic smile kui kui kui 
** Ade secret admirer. Dapat bunga, dapat coklat, dapat epal, dapat email romantik. hihi.. malulah! (weewittt) 
** Minat diam-diam kat salah sorang lelaki dalam gambar di atas. ehem! dah melepas pon Smile with tongue out padan muke.. ngee (minat time sekolah aje oke. Tak pernah membawa sampai sekarang. fuh!)
** Ada geng seramai 8 orang. (Aku, Pidah, Azean, Linda Maarof, Linda Mahfuz, Faridah and Manja) 
** Wakil sekolah Forum Remaja 2002 (haah.. memang kalah) 
** Penglepak paling tegar. darah muda giteww 
** Pemenang penulisan Cerpen. ehem..! 
** Pakai Fair & Lovely, tapi tak pernah jadi cerah. demm!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.