Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 21, 2012

.corat-coret Dinner kami.




Oleh kerana aku kene tulis surat samapi 29 pucuk, aku lambat bersiap. maunyer idak. sampai 2 jam lebeh kot menulis. kemain laju dakwat pen aku surut. rugi satu kertas time jawab final exam t. kikikiki


Well, ini antara corat-coret yang aku ingat mase malam dinner tuh;


** Erin kate sharp kene ader kat hotel kol 8.30. Tapi aku, A'ah and Ct K sampai kol 9. Yatt dengan Anny lagi haru, dekat kol 10 kot. ish.. ish..ish..

** Time masuk je hall, wow.. tak kenal aku dengan kawan-kawan aku. Kemaen gojes. Mate tak pernah ader kaler-kaler bertukor jadi macam-macam kaler. (psstt.. Erin and Anny pakai bulu mata palsu.. fuyoo) Kelasss!!!

** yang dak-dak laki pulak ehem.. not bad. bolehlah dari macam time lecture kan. berseleralah sikit menengoknyer. kakaka



** Aku tergamam tengok Along. pehhh!!! ohsem sangat beliau malam tuh.

** Mase masukkan surat dalam sampul, si Nas dah makan terus dah. tak menahan dia koz kelaparan. selamber makan depan kami. hamboi-hamboi... (Rujuk rajah di bawah)



** Alin tipu! Malam sebelum gi dinner dia tanyer aku pakai baju ape. Aku cakap aku pakai baju kurung pahang jer. Pastuh dia cakap;
"ade bling-bling tak wei? Aku baju kurung pahang kain cottan bodoh je"

** Farhana sangat suwit pakai baju kebaya (kot.. ke kebarung? arrhh tak kesahla) tak jemu mata memandang. ececece... Suri pulak pakai lens. patut aku tak cam...cun oke!



** Ct K takmo amek pic sorang-sorang selagi Yatt tak sampai. sebab? Tali pinggang dia tertinggal. So, tetap tunggu tali pinggang reben dia tuh.

** Aku tanye Erin dia lekat bulu mata dia pakai gam ape. Then konpiden dia kate gam UHU (naseb bukan gam gajah). giler kentang minah nih..

** Mael and Faiz and Sukri raja karok malam tuh. Paling banyak Faiz lah. giler glamer gak pakcik tuh. bile teringat awal-awal sem 1 (Faiz sangat pemalu tahap moyang cipan) sungguh aku tak sangke dia macam sekarang.




** Mase sesi tukor-tukor hadiah, sumer gelak sakan bile Hajjar dapat hadiah dari A'ah, Ct K dari Anny (osmet sendiri) and paling lawak Mael dapat dari Faiz. wakakakaa..! padan muke!


** Aku kene pakse berkarok. And tenks to Faiz temankan aku karok kat depan. tapi dia pilih lagu Dua Insan. Langsung tak up to date. layankan aje. malu gilers ok! arghhhh!!


** Malam tuh Sukri and Kak Aiza kemaen romantik lagi. kalah pengantin baru ai tel yu! Berseri-seri dua-duanyer.. weewittt!!!


** Mael hadiahkan Hajjar bear macam dia comel. Nak suh aku komen romantik gak letew.. ahahaa... 


** Dengan 16 undi, Ezhar jadi King malam tuh! Anny pulak dengan 11 undi jadi Queen malam tuh! woww!! sangat sepadan and gojes giteww. Time Anny ke depan Ezhar cakap "Banyak lagi undi untuk aku" wakakaka...


** Mase Along nak pakaikan Anny selempang kat Anny Along loncat koz tak sampai. kah kah kah!! adehh! penat aku gelak! sowi Along.. walaupun begitu, u look suwitt!

** Aku memule je pakai kasut. Time dah dalam tuh aku berjalan kaki ayam jer. Nas siap perasan lagi. ihihi.. hilang kegojesan di situ..

** Aku dengan Yatt sentap A'ah baling-baling belon time amek pic kami gurls of Taman Rona. cis!


** Ezhar berduet dengan Mar lagu My Heart. time nih gelak tak hengat kami semua. belum masuk video Ezhar marah Anny koz kaco dia time nyanyi. ihihi. 

** Walaupun mase macam terhad, tapi tetap happening sangat. memang tak kering gusi ok malam tuh. sakit pipi gelak... hehe..


errrr.... ini warna sebenar kelas kami. HAPPENING!!!



6 myself ourself:

Unknown said...

luv u(err..)luv this...luv us..luv MBV!!! muahs

Dora Natasha said...

Luv me? auwwww!!! tapi love MBV Seksyen 1 moreeeee!!! ;)

snza said...

wow...bru nengok2 blog miss dora..huhu..xpuas makang sbb perut ketat...

Arien Ellisa said...

hahah..aku sorg je yg brani pakai guna gam UHU taw!!!

Dora Natasha said...

Amiyaa

hamboiii... tak puas saje. jangan ikotkan nafsu. wakakakaa

Dora Natasha said...

Erin,

Tercabut tak bulu mate ko ase ko cabut tu? ngerii u olsss :p

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.