Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, October 1, 2012

Tuang kelas..



"Tasha, bangun Tasha! Dah pukul 7. Belom solat lagi. kelas kol 8. Bangun Tasha cepat!"

Terduduk terus aku. Gelabah! Homagod! teruknyer aku, solat dah kol 7 baru nak solat, malaikat pon dah nak tukar shift. Tapi still terduduk. dengar si A'ah ngomel kelas batal.. bla.. bla.. and terus solat. solat dengan rasa bersalah. haishh aku nih...!


Siap solat, kompom, si Yatt kate kelas batal. Asalnyer dorang text Prof Ahmad Esa panjang-panjang mintak kelas tangguh (group dorang present hari nih) pukul 10 camtuh, tetibe prof kol kate kelas batal koz dia ader meeting. Meloncat kemaen dorang. Winking smile Termasuk aku. hahaha.. Tetibe tergolek balik atas tilam. owh bahagianyer...




Tapi Yatt masuk bilik kecoh-kecoh mintak no phone dak-dak kelas. Update dalam fb memang haramlah dorang nak tengok pepagi cam tadi. Diakui sangat pantas maklumat tersebar ok! geng rumah Taman Rona nih menyebarkan 'berita gembira' di setiap pelusuk yang wujud makhluk dari kalangan Seksyen 1. ahahaha... Aku paling suke komen Erin kat fb koz hangen dia dah bersiap nak gi kelas;

"Memang hari ni saje bangun untuk tampal-tampal bedak kat muke then tido balik.. demmm"

Wakakaka. sentap habes makcik tuh. and aku dikira bertuah koz mandi pon tak lagi. haha.. Pastuh pulak hujan turun dengan syahdunyer. owhh.. subhanallah!


Kesimpulannya, kalo berita takder kelas or kelas batal, memang laju jer maklumat tuh sampai. tak menyempat-nyempat. Takkan dilengahkan. Open-mouthed smile Sebenarnyer, inilah yang best jadi student. owh.. saya suke jadi student walaupun selalu pokai. yehuu!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.