Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, October 3, 2012

I'm starving!



"Tasha, aku nak kuar nih. Ko nak kirim ape-ape, ko mesej akulah yer"

Rumet aku petang-petang dah kuar. Aku mamai-mamai sama ada betolke rumet aku tuh wujud or dalam mimpi. Tak kesahlah! Sambung tidow..


Bangun-bangun dah kol 6.30 petang. dengan tak solat Asar lagi, terus cepat-cepat solat. pastuh tengok sumer orang takder. Aku sangat-sangat lapor. and I'm starving for Pizza! terus turun bawah cari mangse yang kene ikot aku gi makan Pizza. muahahaa....


Tetibe Anny kate bf dia nak belanja kami makan Pizza. va va va! pucuk dicita ulam-ulaman mendatang. Terus decide pegi pas Isyak koz kat Parit King yang dicintai nih masuk waktu awal. Eloklah solat dulu baru kuar. And....


safetly arrived at BP Mall!


Terus order. Seyesly aku betol-betol nak makan Pizza. Takmo makan laen. Spagethi ke, eskem ker, wing ker, takmo! takmo! takmo! Sebenarnyer aku dah lame nak makan Pizza nih. tapi tak menyempat aje. Tapi tadi aku dah tak dapat menahan gelojak nafsu untuk makan Pizza Smile with tongue out. wakakaka.


muke heppy bile ader orang belanje. ngeeeeee


Tapi yang spoilnyer bile pekerja Pizza kate sos dah habes. erk? boleh eyh camtuh? Pastuh dia bagi sos yang dalam kertas (ala yang dapat kalo kite beli cara take away tu). sengal! sekelip mata jer habes. yerlah, makan dengan 3 pizza regular. aperlah dorang nih. Pastuh aku selamber jer jerit-jerit "nak sos!" pedulik ape aku. pastuh dorang bagi sos yang dah tinggal sikit-sikit. hangen aku. Last-last Yatt bangun cari sos. and jumpe yang tinggal setengah. buat macam rumah sendiri nampak? ihihi


3 botol sos baru berjaya membuatkan kami puas hati.


Eh, aku makan 7 slices. Biarlah! aku memang suke angka 7. tak suke angka 1. koz sikit sangat. kah kah kah! Pastuh ader lebih 2 slices bagi kat Aja and A'ah kat umah. Dorang tak ikot sebab detim. orang detim biasanye kenyang, so takyah banyak-banyak. rugi. Open-mouthed smile


Tenks Anny and her boipren Hamdi for the dinner treat. Len kali bulih belanja lagi. Tak baek menghampakan keikhlasan orang yang nak belanja kite nih. hik hik hik




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.