Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, October 3, 2012

Ragam orang bercinta



Orang kalo tengah hangat bercinta memang akan berada di dunianya tersendiri. Kalo kene campak kat planet Pluto pon kompom boleh bernafas dengan cinta bukan oksigen. wah! Hebat tak hebatnya penangan cinta nih. nak tau brape percent validity and reliability dia kene tanya kepada mereka or anda cuba sendiri. hik hik hik


Contohnya rumet aku. Malas cakap banyaklah. tengok gambor jer sudah cukup. jen jejeng....!




Yah.. inilah pemandangan setiap hari atas tilam rumet aku. Ader 3 henpon belah kiri bantal dia. Yang tepi sekali henpon official yang kawan-kawan taw nombor. Yang tengah telepon streamyx rumah we ols (free wat panggilan same jenis dia), and yang paling kecik tuh henpon rasmi dia dengan pakwe dia. see? Penangan orang berchenta. ahahaha


kasi close up sket...


Aku snap picture nih pagi tadi. Mase kemas tilam bantal before gi kelas. Aku nak letak sekali henpon aku, tapi macam terlebih poyo pulak. so, henpon aku tukang snap gambo jerlah yer. keh keh keh!


Tapi hakikatnyer memang charger tuh akan bengang koz asik kene cas henpon kite aje ye dak? Sape suh dia jadi charger kan. keh keh keh! Pastuh orang bercinta nih senyum semedang ajer. Kat situ bagus, koz psikologinyer tenang-tenang giteww...


Kesimpulannya, bercinta itu indah andai kita dapat berkomunikasi dengan baik and ader sifat give and take dalam perhubungan. Paling penting percintaan itu akan 'trully blessed' bile tiada rahsia antara kite dengan pasangan. Percaya adalah elemen terpenting. Setia juga mengukuhkan hubungan. 


And.. bila kita bersedia menjalinkan cinta, kita juga bersedia menerima apa saja. Segalanya terletak pada hati dan kene sentiase redha dengan apa saja yang mendatang. Aku selalu berpegang pada kata-kata nih;

"Andai berjodoh, bersatulah kita. Andai tidak, perancangan Allah itu yang terbaek"

Kepada yang bercinta, semoga ke jinjang pelamin! amin Smile



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.