Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, October 5, 2012

After day by day



Tadaaaa.............!!!




Yeay... borang soal selidik dah siap diselidik oleh prof! Next step gurl! Winking smile


Tadi masa awal-awal sampai fakulti kol 9, hati gundah gulana nih. Sakit kepala memikior. Responden yang nak dibandingkan tak wujud. pehh! Satu tamparan besor untuk aku kalo mende tuh jadi realiti. owh no!


Dah setel jumpe panel which is dia pon tak menyusahkan aku (aku suke!), jumpe Prof Sapon pulak. Memule sapai tuh dia macam bedmud jer, tak berani kawe nok tegorr.... Pastuh, akhirnye dia semak borang soal selidik aku and tolong betol-betolkan sambil dia bebel-bebel suh aku asingkan soklan yang ader word 'dan'. hehe.. and dah diterime!


Beliau suh anta yang final Isnin nih and akan pilih pakar-pakar dari lecturer laen untuk sahkan soklan-soklan aku tuh pulak. Yerlah, kot soklan aku kontroversi kalah Kiah propa tuh kan...  And prof suh proceed terus sumer. Jangan tangguh-tangguh. 


Ok Prof~!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.