Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, October 2, 2012

Hobi aku yang orang taktaw



Ektuali, aku takder mud malam nih. Tapi demi mengembalikan mood aku yang ke laut tuh, menulis (menaip) adalah caranya. At least, aku release sikit Smile. Jarang benor mood aku ke laut, kali nih bukan laut lagi, sampai angkasa kot. hurmm..


Ramai orang taktaw aku ader hobi nih. Kalo orang tengok aku, kompom akan kate tak mungkin aku ader hobi nih. hehe.. Aku suke gardening. owh, tak sangke aku mewarisi hobi nenek aku. eh, bukan hobi makan sireh ok. Sebab aku rase nenek aku tak makan sireh. Tapi perokok tegar giteww.... eh, aku macam dah ader mood sikit. suke! suke!


Meh nak share pokok-pokok kat rumah yang aku tanam..


wah! tak sangke pokok daun kesum yang aku main cacak-cacak jer hidup.

Aku sayang pokok nih. Durian belanda. bile nak buah pokok oii!

Ini pon pokok kesayangan aku. Memang sangat sedap!

Rambutan yang banyak. raya haji nih esti dah masak.

Buah longan. pokok kecik jer. 

Buah naga. tak berenti berbuah. me likey....

Pelam madu. manisssssss

aaa.. pokok tuh kat jalan tu ha.. pelam kuini. sedap!


Jangan tak caya aku dulu amek subjek Sains Pertanian. Siap bela burung puyuh and bedah ayam abd kacukkan pokok. pakai taik lembu fresh ok! arghh gilos. tapi aku suke bile gardening nih meningkatkan rasa syukur kite pada Allah. Winking smile Tapi dak Iskandar tuh dengki, dia cakap;

"Eleh.. u tuh taw tanam jer. pastuh tinggal. padanlah abah u cantas pokok pelam epal u kat garaj kete tuh. ahahaha"

Memang wajaqq dak nih.  Memang dia hutang kene tarik telinga yang sangat banyak. Siap u pek! Smile with tongue out




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.