Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, October 17, 2012

Agenda pertama..







ok.. pengangkutan dah sedia. Dah setting tempat masing-masing setiap orang nak kene campak kat kete mane setelah mengambil kira saiz dan berat badan memasing. wakahkahkah!!!


Aku dengan rasminyer malas bawak kete. So, kete aku dok diam-diam kat umah Taman Rona nih. Tenks to A'ah yang berjaya menumpangkan aku.. tapi dia tak bagi aku bawak bantal busuk aku. dengki betol minah tuh. Smile with tongue out Tapi akan cuba diseludup. pergghh! gian kot kalo takder bantal tuh. tidow tak lena takleh mimpi best-best. ihihihi


Ok, nak tidow dulu, nite!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.