Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, October 7, 2012

Fakta diri




Aku rasa aku akan menangis semahu-mahunya bila kami tak bersatu atas ikatan yang sah. Akan kecewa sekecewa-kecewanya bila segala usaha berkubur macam tu aje. Akan terduduk tetiarap macam tuh aje. And aku sendiri mesti tak kenal sape aku time tuh. 


Sebab;

- Perasaan aku pada dia tak pernah ada sempadan  
- Perasaan aku pada dia tak pernah ada syarat 
- Perasaan aku pada dia tak pernah ada dua 
- Perasaan aku pada dia tak pernah berkurang 
- Perasaan aku pada dia betul 
- Perasaan aku pada dia wujud! 
- Perasaan aku pada dia anugerah!

Tapi sebagai hamba Allah, kene percaya pada takdirNya. Perancangan Allah lebih baek dari perancangan manusia. And seyesly aku pasti sepastinya aku takkan dapat perasaan nih pada orang lain melainkan dengan izinNya.


Owh, aku takleh bayangkan kalo dia kawen dengan orang lain. Mesti sedeh kan? sangat-sangat sedih. huhuhu Crying face




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.