Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, October 6, 2012

Hasil seni kawan saya



Amboi Hata.. aku tak sangke ko pandai gak melukis and tonyoh-tonyoh kaler air atas kertas lukisan. ihihihi. And tak sangka u, not bad jugak. Sampai lecturer ko puji kan. Untunglaaarrr... 


Tapi kalo aku, aku cakap cantik jer. Kalo orang yang lagi pakar aku taktaw lah. Pasnih leh r ko bukak gallery yer ta... Oleh sebab aku suke lukisan ko, aku nak letak dalam belog aku. Bior glamer sikit. keh keh keh!!


Aku paling suke yang ini. Klasik giteww. Macam umur ko sekarang nih. ahaha


Wah... ko lukis betik mahal tu Hata... Siap dah dibelah bagai. Mane lagi setengah betik tu ta? nak..........!!!


Kalo yang nih pon cantik. eii camne ko leh kaler camni eyh? Aku kan buta seni..


Dragon friut? Lame-lame aku pandang macam dragon ball pon ader. hihi


Wah! Impress dengan ko ta. Aku yakin asaimen yang nih ko dengan konpiden leh wat sendiri tanpa tanyer sesape. Cuba melibatkan yang laen? Pasti aku and Elly jadi mangse kannnnnnnnnnnn?


Inilah Hata bersama kawan-kawannya. Elly and Dora! hahaha





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.