Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, October 13, 2012

kadang-kadang




Bile aku rase, aku dah bukan diri aku. Aku dah emosi semacam. Aku taw, aku kene rehatkan diri. Kalo tak, aku akan berkecik hati jer. ahahaha. teruk punyer perangai. wekk! Smile with tongue out 


Sebab, aku susah nak jadi murung-murung nih. So bile aku rase aku macam frust dengan orang sekeliling, persekitaran pemikiran sekeliling, aku kene kuar. aku kene cari momentum untuk jadi cik Natasha Dora kembali. and akhirnyer...


wif my classmates 


Dapat kuar tengok movie Stolen by Nicholas Cage. memang genre yang aku suka lah kan action-action nih. baru berbaloi-baloi.


And after bangun tengahari semalam, terlajak kol 11.30 pagi. anak dara aperlah! naseb subuh sempat. tapi, aku rasa aku normal balik. no feeling heart anymore. lantak pi masalah tu sumer. keh keh keh!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.