Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, October 15, 2011

wuuu... besau sey


dari cari tiket A'ah kat batu pahat merayau tak sudah-sudah. pastu pulang ke pangkal jalan (solat zuhur and asar kat umah) then sambung jenjalan ke Ayer Hitam. kekdahnyer hujan lebat time tuh. sejuk woo. sampai jer lepak dalam kete dulu memandangkan hujan turun lagi


10 menet pastu hujan reda. tinggal rintik-rintik jer. hoyeahh!! dapat berjimba ria. tujuan utama aku nak cari nenas yang besau gilak tu. budak-budak osmet aku lak nak cari kerepek. kat tempat dorang takder sangat kot. tu yang jakun. (kalo depa baca belog nih kompom depa kata "kuang ajaq" ang Tasha!)
kui kui kui


hujan tetapi gigih menabur duit. boleh?


op kozla wif A'ah,Yatt, CtK and Dila


tu dia.. ang pi sini nak mengaji ka makan kepek? haha.. larikk!!!


hasil menabur duit. keh keh keh!


wuu... giler ko saat aku terpandang nenas yang besau tu. jakun jap aku. sekelo rm2.00. okeh jer tu. ader 1 tempat tu memang giler baik siap bagi nenas free lagi. timbang2 kelo haroslah aku pakse suh lebehkan. muahaha.. atas dasar muke student yang mak bapak jauh sumer kan, dapatlah murah. so haros dikunjungi lagi before aku balik kampung raye haji nih. yeyeaahh!


~~terime arahan dari big boss ry haji bawak kete balik. baik bos!~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.