Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, October 17, 2011

kelas, lunch, hujan, phD, sup ayam, grooming



Kelas


- hari nih untuk hari baru minggu baru (week 6) aku rase cam segar gi kelas. rase semangat, rase ader soul. selalu aku cam menyampah dengan hari Isnin. tapi hari nih mak ok jew. and kelas Prof N sangat bermanfaat tadi. so aku rase macam besh. 3 jam aku rase macam 30 menet jer. lalala


Lunch


- pastu habis kelas macam teringin nak makan mcD. ajak si Ezhar. laju ajer pokcik tu kalo nak gi mcD. pastu ajak Mael. Nas pon join dengan geng-geng (Afwan, Nizam, Faiz) kelas sekali. ok jer. aku bukan perasan sangat saper yang join ke tak. koz aku dah lapor. ha ha ha.. 


- banyak gak bergosip dengan budak-budak nih. gasak korang r aku berdua jer pompuan dengan A'ah. gosip utama op kozlah balik cuti raye haji and mid sem. Nas bengang koz si A'ah cakap dia balik Rabu malam. padahal dia beli tiket Khamis malam. haha. lantak koranglah yang penting aku bahagia. boleh?










hujan


- time makan hujan turun dengan lebatnyer. wuu.. kalo takder kelas kompom aku tidow. yeyeahh! tapi aku tensen gak koz kete aku yang dah basuh (siap riak dengan abah aku lagi) dah kotor-kotor jugak. sentap mak taww! TAPI hujan tu adalah rahmat. Alhamdulilah :)


phD


- pukul 2 kelas Dato' K. wah.. eksaited tau. beliau bawak gambar penganugerahan Doctor of Education kat kelas. siap bawak topi lagi! haroslah mencuba kan? walaupun belom sampai ke phD haroslah feeling-feeling. haha. bile pulak nak merase erk?




Sup ayam


- balik hujan lagik. meredah pulak gi cari ayam nak wat sup. aku balik umah teros masak. teros makan koz dah malam aku malas nak turun bawah lagi. wow! sedap makan sup time hujan-hujan. sup ayam is my feveret! la la la


Grooming


- budak-budak umah nih balik dari Melaka terus hingar bingar rumah. masuk bilik Anny nak wat grooming untuk konvo depa. paling takleh blah bile si Hajar sengal gi tiru gaya lec we all. aaa... pecah perut. siap pakai tudung memang gaya lawak gilak r. pic tk dapat upload koz menyentuh sensitiviti kang. hahaha....



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.