Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, October 17, 2011

Kongrats Manje!


sorry Manje tak dapat gi majlis tunang ko. Aku jauh kat selatan nih. tak dapat curi mase. Kongrats dah selamat bertunang Sabtu lepas (15.Oktober.2011) aperpon aku doakan semoga ko bahagia sampai akhir hayat. tahun depan janganlah buat bulan 6. kompom aku tengah final exam time tuh. wuuu... watla lagi awal. hik hik hik








gilak gojes kawan aku nih. walaupun ostajah tetap meletup ko jah! haha.. seyesly kamu sangat cantik (koz memang ko tak pernah mekap kan) and memang  terpegun aku tengok. sangat cantik and sweet.  kalo kawan aku memang comei-comei. boleh? muahaha


Norsheila Manja wif Muhamad . semoga tabah menempuh alam pertunangan. semoga ikatan kekal sampai ke ijab kabul. as fren, aku doakan hubungan korang akan sentiase bersulam bahagia and diredhai Allah. Jangan gaduh-gaduh dengan En.Tunang yer. Kongrats my dear frend! :))


**heppy belated birthday ke-26 on 11 Oct hari tu**


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.