Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, October 2, 2011

ape? gi library?



di hari Jumaat yang lalu terbuke hati cik Dora nih gi library. heaven gak weh gi memalam. hik hik hik

tapi dem r! aku tersungkur kat tangga library! mase nak naik aras 2. cilakak!

sangat perit bile ko tak boleh gelak terguling-guling kat tangga koz mase tu ko kat library. perit weh tahan nafas takleh gelak! dem! dem! aku kene tahan gelak! sekali lagi dem!

pastu salah aras cari buku edu. arghhh!!!  tensen weh! kene turun tangga balik (kat tempat aku tersungkur tadi) nasib baik tkder orang. kalo tak, malu beb!


wah! bajet gilak!!

ps aku dapat buku baru aku turun aras bawah balik. siut si A'ah dengan Anny gelakkan aku. redho jerlah aku! kui kui kui


seper duper bajet! kusyuk time nih weh! wakakakaa...


~~ esok kene gi lib. wajib arahan lec. huhuhu ~~


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.