Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, October 7, 2011

"aku nak kawen!"


"Aku nak kawen!... tapi takder calon"

perghhh!! statement maut sey.. memang kategori tanjat boboi...! kah kah kah!


ni gara-gara statement Azie kawan gstt aku dulu. tersedak aku. aku rase nak pengsan pon ader. before nih senyap jer pon. tetibe wat statement kalah retis weh! kesimpulannyer : jangan ingat orang diam takder keinginan nak berumah tangga. sekali suarakan keinginan terkejut da..


taapi kan.. semenjak dua menjak tiga menjak nih, ramai orang sekeliling aku nih asik cakap perkataan "aku nak kawenlah wey". tak pon "argghh!! jelesnyer tengok orang dah kawen" or  "tak sabaunyer nak kawen"


sadis gak statement2 tu erk. tapi ader kemusykilan jugak koz aku belom rase camtu. bahaya gak. haha


tapi kan.. macam ader rase dengan seseorang tu. agak-agak dia nak tak kawen dengan aku? muahahaha :p



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.