Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, October 16, 2011

to Abah : ini bukti yer. hihi




lihatlah betape gigih anak abah nih basuh kete dengan gaya yang tersendiri. si A'ah pon kene pakse rela. sampai kene bagi bukti yer. kalo tak letak kang tak caye lak pokcik Muridan tu. hihihi



abah jangan tuduh aku tak basuh kate lagi yer. lihatlah kete itu dah bersabun bagai. takleh basuh selalu. Johor nih bukan macam Selangor abah oii.. dapat free air 20 meter padu pertama. mahal gilak. tengok bil air nak pengsan. kui kui kui. tu untung dok Selangor. hahaha


*bahasa 'aku' dengan abah aku adalah bese. koz Abah cakap "kite cakap dengan Allah pon 'aku'. tak pulak saya ker kite ker" so my abah memang sempoi. haha*


Encik Muridan, aku amat merinduimu. muah muah muah!


1 myself ourself:

Anonymous said...

aku pon rindu sama itu paman angkatku...

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.