Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, October 5, 2011

blury flury


blury weh gi kelas dengan langsung tak tidow. oke tipu.. aku tido 3 jam. hehehe. tapi lega sumer keje dah siap (untuk minggu ni ler)

tapi aku suke mase kelas Dr Lee tadi. sebab dapat naik tangga banyak-banyak (tapi sedeh berat aku turun nanti. wakaka). ekceli gi lab. so taklah aku bosan sangat tunggu kelas habes. lagipon ader presentation Media Pengajaran tadi.

besau. letih aku mengangkut. haha

we all wat mind mapping Ishikawa a.k.a model tlg ikan (isi ikan aku dah wat laksa. hihihi). pastu Dr. Lee suh komen setiap presentation kumpulan. time nih la siap bersila-sila. kalo nak meniarap pon bulih.

mael mrah aku amek pic dia time dia melingkau macam ulau. keh keh keh

eceh.. dah ready kot. :p

our group

group sebelah

giler bajet

pandang kamera sat

dah salah. kene betolkan

giler bajet minah-minah nih


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.