Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, October 11, 2011

aku taknak ulang masa!


selalu orang kate "andai dapat undur mase.. bla. bla bla.."

owhh! aku taknak kalo ulang mase semalam sampai hari nih. hahaha. gelong tahap cipan bhaii!! aku tak tido hampir 40 jam. wak luee.... hamek ko.. lame tak jadi macam nih. dulu mase degree record 3 hari. perghh!! mata panda kau!

asaimen Falsafah Pendidikan memang mencabar bile lecturer high expectation. wak luee! memang kompom gelabah r. hik hik hik. dan itu membuatkan aku dan kawan-kawan prepared habis-habis. sampai tak tidow malam. yang lain tidow gak. aku dengan CTK yang stay up sampai pagi siapkan video. siap sketch bagai. very amatur koz tk pernah pakai software tadi.

tibe-tibe elok jer pukul 5.15 pagi lappy si CTK wat hal. video tak save koz kalo save takleh edit. aku pon tak paham pasai pa. si CtK dah merah mate nak nangis. aku dengan Hajar lak speechless. dah la video mase kol 10 malam tu (untuk asingkan ahli panel) terdelete. memang perghh! sangat giler kentang. memang down giler-gilers. aku dah nekad kalo takder video aku tamau present (giler berani mati). memang sentenglah otak time nih. sampai 30 minit pon tak ok lagi. last2 aku cakap kat Hajar "kite tawakal jerlah wey. dah usaha. restart lappy. hopefully sistem recover balik"

and alhamdulilah nak loncat-loncat aku bile video 2 dapat recover balik. koz video tu tinggal kire-kire 3% lagi nak siap. maunyer tak meroyan. bala bala! keh keh keh. after siap jer terus mandi-mandi nak gi kelas untuk present. time tu hujan pulak. waduh waduh..

Sampai kelas, hujan lebat lagi. kerusi meja sumer dah prepare. time to present. aku selaku pengerusi and yang lain ahli panel. kene present 2 tajuk. syiokk wat jadi pengerusi. lagi2 depan classmate. gembel suda. haha... and say what?


before en. Hasyam datang. sengeh2 try test kamera wif Mael


ehem.... yang bukan group pon ienter frame..


diskusi bermula...


wajah cik pengerusi and CtK as jage slide. keh keh keh


ahli panel pertama (Hajjar, Fara & Nizam)


part A'ah and Hajjar (dasat weh time nih. kih kih kih)


part Ctk. only rakaman


En Hasaym puji group we all! arghh! speechless koz tak sangle akan dapat pujian dari kawan-kawan and lec. malu pon ader. hik hik hik. sangat berbaloi tak tidow malam tadi. rase nak melompat-lompat.

after present kelas tekno pendidikan pulak. mate aku dah layu koz tak tidow. petang kol 2-5 kelas research method pulak. memang ting tong tersengguk-sengguk aku. bayangkan 8 jam direct. memang ting tong. huhuhu. but happy our presentation berjaya!  yeahaaa!! kongrats to me, A'ah, Nizam, Hajar, Hajjar, Ctk and Fara :)



yeaayyy!!!!


~nak upload video esok~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.