Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, October 27, 2011

oren, masker and tomato


Alhamdulilah settle projek video last minit we ols. keh keh keh. tapi seyesly memang besh group dalam seksyen aku. siap kene puji lecturer lagi. super duper like. pelakon-pelakon poyo tak berbayar sangat hebat menjalankan  shooting. hik hik hik


hari nih giler poyos pakai kaler oren gi kelas. striking gilak. sesekali. pon boleh. macam peminat Holland lak gitu. bole?


oren giler ko budak gemok. ngee~~~


well a bit pressure dengan asaimen-asaimen melambak sekarang but sangat puas hati bile dapat sumthing yang  bermanfaat. owh i like my student life now. xoxo. orait. ni video we all. sepatutnyer ader ending tapi ending tak siap memandangkan sumer bizi. hihihi. gasak r.





uiii songlap bedak sejuk Yatt as masker. pastu tomato. koz timun takder. geli weh pakai bende alah tu. tapi nak menjayakan lakonan eden turutkan ajer. kata retis. kan... :p


malamnyer gi ekspo konvo. siap menyanyi-nyanyi kat dataran tu. release habis. har har har. tapi dem r! time nak balik mase kat parking aku jatuh lagik! dem! dem! nasib tkder orang. and nasib aku sempat kontrol jatuhan itu. hahaha... si A'ah and Anny (again) gelakkan aku lagi. adeh! lawak pon ader.


tapi sekali lagi dem!


5 myself ourself:

Roszalina Razali (ija) said...

salam...wei tasha...ko sambung belajar ke???
belajar kat ne?
sambung master ek???dalam bidang ape lak? it gak ke...
tahniah la...rajin ko sambung bljr..

Y A Y A N said...

walaupun jauh happy jek ko kat sana kan..x rindu aku ke....

Dora Natasha said...

Ija;

wsalam. haah. aku further study kat UTHM bidang edu teknik and vokasional. bdg it idoklah weh.. tk sanggup dah weh! tp dlm course nih tk terlepaslah. better dr kene wat codong2 yang bulat mate aku. kui kui kui

Yayan;

i admit it!
being student was wonderful. and lagi best dari degree tau :)

mestilah aku rindu kawan2 aku. tp koz jauh,takkan aku nak sedeh2. hehehe...
aku balik minggu depan. raya haji aku dtg
umah ko wlpn ko tk jempot. hik hik hik

Y A Y A N said...

ohh yer sila jemput dtg rumah, kita beraya laaa...selamber raya haji pun blh beraya maaa...kita kasi gegarrrr......

Dora Natasha said...

ok yan! set! nantikan kedatangan aku membawa perut yang kosong. muahahaha....

i loike!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.