Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, March 16, 2011

Jadi?

Assalammualaikum...

Hari nih agak bosan yer... Koz takder yg menarik pon.. Tapi bile dah bosan mender yg tak pernah dibuat pon dibuatnyer. Tak caye? Meh aku gtau mender sengal aku wat hai nih.
.
.
.
.
.
.


1) bgn tidor awal. Pas 2 makan nasi lemak smpi 2 bungkus (sedap oke!). then hantar my dad pi keje koz dia pi Dungun hari nih anta kes. So kete kene dok umah. Takleh dok hospital (anak dia dengki tamau bwk kete sendiri). Anta abah dengan memakai baju kelawar (nampak sgt tak mandi lg).

2) Pi Pasir Panjang (Sabak bernam) tapi kakak nenek aku tkder. Abang dia aderlah. So layankan jerlah singgah. Tak pasal2 org kat situ ingat we all dtg nak jempot majlis kawen aku. Motip?

3) Aku kemas bilik. Ok fine. Aku just kemas sikit2 jer. Koz malas. Alah lagi pon bilik aku dah meling2 (berkilat2). wakakaa..

4) Yang ni paling takleh blah. Koz aku bc majalah Pesona Pengantin. Motip? Pas 2 leh pulak kenan kat 1 pelamin 2. Motip? And dah plan2 nak pakai aper time bertunang. Motip? Dah berangan2 nak pakai kaler plum. Motip? Lempang kang Dora! gedik ko yer!

5) Yg ni pon tkleh blah koz aku rajin buat kuih buah Melaka. Ala.. yg kaler hijau 2.. Gigih okay. Ok fine. Aku tipu. Aku cume bulat2kan jer & masukkan gula melaka. Yg rebus.. yg uli.. yg ketuk gula Melaka org lain. hahaha

6) Yg nih mmg habit aku. Jadi korg nak kate aper pon tak kisah. Masuk hari nih aku dah 3 kali tgk ulangan badminton All England sumer game. Walaupun dah tau result. Kemaruk betol r!


Jadi?


~~ my cousin jap lg dtg umah. Tetamu dtg adalah rezeki ~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.