Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, March 2, 2011

Mulanya March..


Assalammualaikum...

Setelah rentetan sepanjang February... Meh aku story awal2 March nih before aku luper. hihihi. Awal March memang sangat bizi (ader ker hr aku yg tak bizi? haha).. dengan menjadi tuan rumah sekolah la.. Hari ni lak ader PPD dtg sekolah koz Guru besar nak naik pgkt. Oklah... Kompom lepas punyer...

Then... Aku msh mencuba nasib untuk isi DPLI. Walaupun harapan tipis. hahaha.. Tapi selagi ader ruang utk usaha.. Aku usaha. Rezeki selebihnyer Tuhan punyer keje. Aku sebagai manusia.. Redha. Walawey.. Puitis gilak r! Kompom kalo bakal2 Mak ker Pak Mentua ker cayaq habis r & dan2 nak pi minang cheq bg kat anak or anak menakan depa. Owh.. cheq suka lah! hahaha.. Mengarut!

Actually.. minggu ni taklah pressure sgt. Aku mengajar tadi pon dapat kepuasan tertinggi bile student2 aku enjoy & gelak tak hengat antara ckgu yg serba sengal nih dgn student yg layan. haha. Aku mmg tak reti nak ajar serius jer. Gilak mcm poyo weh! Plus student2 den mmg terbaek r koz ckp sekali jer dorg dah ok. Kalo tegur pon takderlah sampai ckgu berisiko nak dapat darah tinggi. hikhikhik!

And perenggan yg nih spesel sikit. Koz aku nak share sikit my feeling.. Auuuwww!!!! Part kuliah agama dah habis. So part gedik pulak r. huahuahua!!.. Takderlah.. Aku ni sajer suke ushar Encik Lelaki sorang nih. 
(ni story February).. Tapi taktau status dia. Alahai! 

Tapi tetttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Aku suke ushar jer okay. bkn tahap jatuh cintan ker aper ker? Tak kose! Actually.. yang buat aku kagum & ekasaited sgt nih koz saper yg kenal aku.. Aku mmg susah nak minat kat org lelaki ni bior ensem setaro mane pon.. Tapi tgk Encik Lelaki nih alamak...! Macam suke tgk dia. care dia berpakaian.. cara dia bawak diri.. care dia bla..la..bla..  Wewiitt!!!! Rase udah mcm drama pulak yer? hahaha... ok end perenggan nih.

~~lalalalalalala~~


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.