Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, March 13, 2011

Exclusive from Miss Dora!

Assalammualaikum....

Hai2... sekejapnyer mase berlalu kan? Tup tup dah hari Ahad. Kalo dah Ahad op kos bgn lmbat. Aper kes bgn awal? hahaha (pompuan even laki kat luar sne jgn tiru mcm aku yer). ha aper yg Exclusive 2? hujung blog story nih aku tunjuk eyh.. hikhikhik... (gedik)

Semalam pergi umah Puan Dayah & Jefri. Aku.. Elly.. Dayah Isa & Hata. gi dalam kol 3 ptg. Saje gi lmbt2 koz kalo waktu kmuncak (12.30 pm) kompom takleh parking. Ftg kol 3 pon ramai lg dayoh (tetamu) nyer. Tapi name pon kenduri.. Mestilah ramai kan.. Semalam just dapat jumpe Ida & tunangnyer.. Razwan.. Tanti.. Dot & suaminyer. Yg lain dah balik..

Jadi yg lewat nih teros serbu bilik pgntn koz pgntn tukar bju utk potong kek pulak. ha... meriah.. wat mcm bilik sendiri. Layan gelak & bahan Jep habis2. Kire aktiviti bergurau senda amalan mulia lg berpahala.. hehe.. Puan Dayah pon sebok amek kesempatan suh Hata tacap2 lg..

See? Hata jugak kene tacap..
Mestilah mengambil kesempatan di atas katil pengantin sementare Hata tacap Dayah..
Pas 2 we all pon makan2 kat khemah yg mmg gojeslah! Pink Purple. Kompom tak panas 'rengoh2'. Wakaka... Nasi minyak kat kdri nih mmg sedap. bile budak gemok yg mmg tgh lapor nih dapat makan sedap mmg nyum2 r.. Pas 2 siap makan eskem lg. Sedap2... Pas makan sesi fotografi lak lah. Tp kat kamera Hata tak mnyak pic. Yg manyak kat photographer pengantin.. haha.. Tapi ttp ader. Jgn wisau..

Di khemah yg gojes! berlatar belakang sawah padi.. proud to be anak jati Sawah Sempadan!
Erm... pengantin pon tak bersuap2 atas pelamin. Over nih!
Dokumentasi itu penting!
Ini sumer student kelas 5 Berlian SMKTJ 2002. hehe...
Dari kawan sekelas kini dah jadi soul mate!
Pas dah mnyebok kat umah kenduri (yg setiap sorg dapat goodies sorg 4 bag..hehe) teros gi umah Puan Kema. Tadi gi umah org yg mendirikan masjid. Nih we all gi umah pengantin thn lepas yg dah dapat baby. Alhamdulilah.. Kema nampak sihat jew. Time we all tnyer name baby bapak dia (gaban @ mustakim) cepat2 suh Kema bg surat beranak baby 2 kat we all. haha.. Sengal!

Surat beranak (pak dia suh we all bc sendiri...)
Sweet Ain Madihah
Mak Pak si kecil Ain Madihah. So sweet moment!
Nice name kan? Ain Madihah.. comel & sihat jer. Semoga jadi anak yg baik yer.. Semalam after melawat Puan Kema we all teros balik. Asalnyer plan nak tgk wayang.. tapi memandangkan memasing ader hal.. Postpone minggu depan.. hehe.. Yerlah si Elly nak gi IPG.. Hata lak ader wedding esoknyer.. aku lak nak tgk badminton All England. kihkihkih!!

Jom layan pic dari umah pengantin laki pulak... Nice gold ekceli.. Owh yer.. Majlis berlangsung hari nih. Semalam pihak pompuan. Alah jalan kaki pon sampai jarak umah dorang nih. hehe....

Ketibaan pengantin bertandang ke pihak lelaki
Atas pelamin duduk bersanding.. Ewah!
Sweetnyer kawan2 aku... hehe
Dayah & Hata jer yg datang umah Jep.. Kongrats Dayah!
Jeng jeng jeng.... Saper nak tengok pic aku paling gedik sekali? haha.. Memang diakui terlampau gedik okies... Tapi tadi mmg terlampau gedik. Nak kutuk.. kutuklah. Ni lah masenyer aku nak menyengal. Wakaka... So mmg sangat exclusive yer koz aku takkan sesekali upload kat facebook. Muahaha..

wakakaa.... gilers gedik r!!!
Aperpon nih time aku kepanasan dalam bilik pengantin & takder keje aku amek Tiara atas katil then aku pgg bunge pengantin teros suh Dayah Isa snap. Ekceli tema pengantin dark purple. 2 yg tiara dia kaler2 purple. So seswai dgn I yg pakai purple hari semalam. haha


~~ Semoga rezeki yg dilimpahkan berkekalan. amin.. ~~

3 myself ourself:

IDA RAHAYU said...

wah,congrates To Dayah..mmg marvelous la,simple but nice kan..
Dora,ko mmg ratu nyelit lah..haha..sesuai nok tiara tu dgn ko..hehe

Dora Natasha said...

owh Miss Ida.. ko ader blog gak erk.. bgs2...
Time ko mkn kat bawah 2 yg aku nyelit2 dok dlm bilik dia mengambil kesempatan.

but i know that tiara seswai utk i..wakakaa...aperpon kongrats to dayah too...

IDA RAHAYU said...

hahaa..blog yg mls utk diupdate and xde story pe2 pon yg aku nk share..sj sesuka..haha...
ko mcm tau2 je dayah sanding pkai kaler ungu kan..ehhe....

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.