Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, April 3, 2011

i Like this moment!

Assalammualaikum....

Sangat lamer tak update blog. Teramat bizi tentunyer. Tapi kali nih di hari Ahad yg memasuki bulan baru nih (panas gilers okeyh!) aku rase sedikit terajin lak.. Tapi bukan update utk hari nih. Tapi 26 march yg lalu.. Percutian aku & Elly di rumah Dayah..

After habis tuisyen aku & Elly teros gi Shah Alam. Mau gi umah Dayah.. Saje release tension weh! Sampai sane dalam kol 11.45 kot.ntah tak ingat. Tapi yg pasti lom kol 12.00 mlm. Sesampainyer sane teros makan koz aku mmg lapor k (pernah ker aku tak lapo) memandangkan penat mengajar Sejarah 2 jam non stop. Ponek den...

Pas 2 si Elly start masak potato salad (pikirlah! sudip pon takder..kitrg pakai penyepit..haha) malam 2..bayangkanlah kawasan kejiranan dah senyap sunyi tp we all sibuk bergosip (pasal politik khasnyer). Sambil dorg masak kat dapur aku nyebok & selongkar peti sejuk si Dayah... haha

Inilah pengganti sudip kitorg.. haha...

Dapur Dayah yg takder sudip.. haha

2 dia... tak hengat2...

Letak mayonese...i tak suke sgt mayonese... Tapi Elly hadkan mayonese & jadi sedap! yummy!

ha... ni dia potato salad yg tak jadi lagi...

Tidor kol 4 lebih.. bgn? Kol 11 kot..haha.. Tapi mestilah Elly bgn dulu.. Dia masak makaroni daging kot. Ntah namenyer aper.. Tp ader makaroni lah. Pon sedappp!!! (mender kalo bkn aku yg masak sedap jer koz pemalas)

Pas 2 we all siap2 gi bungkus sumer2 gi lepaking (ala2 piknik r) kat Tasik Shah Alam.. Around pukul 3. Tak ramai org lagi tp psgn kapel ramai gak. Jap we all tnmpk kat celah batu...celah pokok... celah macam2lah...! Yg pasti sekali imbas tak perasan pon tpt 2 ader org...

ciptaan Allah mmg sempurna!

Then.. siap2 letak lapik atas rumput teros start makan & amek gambor...wah wah wah! memandangkan takder saper leh amek.. so we all setting kamera 2 sdri.. Gaya? tak payah disuruh.. Jadi ajer walaupun bertiga kan... Jom layan.... Tanak layan pon kene layan gak. Tak kire!

yg kaler kuning ni sbnrnyer baju hujan...so koyak then duduk atas dia..haha

nice sangat!

hamoi Dayah!!

Gelak sampai lebam....

Ni pehal ntah...

Melompat lebih tinggi!

3 Sahabat :)

Pic yg paling2 aku suke!! that's why kene besar...(sengaja amek left..) dramatik!


After piknik.. we all gi tgk wayang kat JJ bukit Raja. Tengok Merong Mahawangsa. Well... aku rse leh bg 4 bintang. Tak rse mcm tgk filem melayu lak. haha.. Tapi terbaek dr Yusry tentunyer! keep it up bro!

Well... Kehidupan nih kawan or sahabat mmg bermakna dlm hidup nih! Jadi hargainyer koz kawan yg gelak mmg senang dijumpai.. Kawan yg nanges susah dijumpai.. but thanks Allah bg aku makhluk2 yg bernama kawan yg 
WOW!! 
I love them!

~~ kredit to Elly koz blanjer we all & siap masak yg sedap! & Dayah atas penginapan yg syokz!~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.