Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, March 4, 2011

Harapan itu...

 Assalammualaikum.....

Pagi yg indah di hari Sabtu yg damai. Tapi sunyi koz my parents g honeymoon kat Sarawak. Flight pg td. Gedik kan? haha... Sian kat anak2 depa nih. Jadinya jap g aku hangkut dak2 ni yg kne tinggal g lepak kat Shah Alam. Muke aku dok umah? Memang tak jadi hape... Nak2 holiday gini.. Ish3..

Owh yer... Aku dah isi DPLI.. (bkn dah story ker b4 nih?). Pon boleh... Di samping 2 ader news yg mengatakan kontrak GSTT disambung balik. Sejauh mane kisah ni benar yer? Ntahla... Tapi kalo betol bagai dikata mmg thanks to gomen yg memerintah skang koz alert pd tanggungjawab. Hehehe.... Katenyer jugak nak diberi KDc. Adakah benar? Kalo gitulah.. 
Teman heppy benor mendengarnyer. Koz mmg aku ni minat sangat nak jadi cikgu (walaupon dah jd ckgu). Just nak permanent lah kan. Katenyer jugak GSTT kne ready ditempatkan di mana2. Aku on jer nak kne cmpak mane2 as long dapat KDc kan.. hahaha

Lihatlah betapa willing nya aku kne campak memaner. Sentiase bersyukur n redho. Pikirlah betapa beruntungnya Kerajaan Malaysia lg2 Kementerian Pendidikan mempunyai aset bernilai yg sentiase bersemangat iaitu aku. Hahahaha... Giler perasan r.!

~~kalo dapat keje tetap jer aku kawen ok!~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.