Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, March 6, 2011

Speechless Sunday



Assalammualaikum...


Ahad yang nyaman. Syukur masih diberi nafas dan kehidupan utk meneruskan kehidupan di muka bumi ini ya Allah.. Tapi Ahad yang sedih bg kehilangan insan tersayang. Takziah to Azie atas pemergian ayah tersayang pg td koz eksiden & jadi mangsa langgar lari org yg tak bertanggungjawab.. Owh! Kejamnyer! Sesungguhnya besar dugaan bile orang yg disayang selama ini pergi buat selama2nyer.. 


Azie berbaju & bertudung pink..

Aku dapat call time aku tido mamai2 jawab call. Mule2 suare dia bese jer. Tapi bile dia dah gtau bapak dia dah takder.. Teros dia nangis. Aku yg tgh mamai ni panik r bile ader orang menangis.. Sedihnyer hati. Aku sendiri tak dapat bayangkan kalo aku kehilangan salah satu ibu bapa. Hanya ungkapan sabar yg kuar dr mulut aku.. Aper daya...


before that malam semalam aku dapat call gak time aku tido. Tapi berite yg disampaikan berita gembira. Farid kawan sesame Form 6 aku nak kawen. Tahniah kepada beliau. Tapi call yg pg tadi berita sedih pulak. Takziah Azie.. Kamu masih ada kawan yg menyayangi kamu seadanyer...




~~sampai masenyer kite pasti pergi jua..~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.