Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, March 8, 2011

Sarawak bawa belanda ke Tg Karang

Assalammualaikum....

Hai hai hai!!! (wah ceria sungguh tuan punyer blog hari nih!) 
Sihat anda2 semua? Hari nih 1 hari yg ceria untuk Miss Dora...
Meh nak cerite..

1) My parents dah balik dari Sarawak. Aku yang terkebil2 mengambil & mengangkut brg2 somping dorg yg berat mengalahkan berat aku. Somping tak hengat donia laki bini tuh. haha... Tapi terubatlah rindu aku pada mereka. Eceh! Kate kental... Tapi rindu2an jugak. Yerlah weh.. udah namenyer parents.. Risau tau.. (untungnyer mereka dapat anak mcm aku..hihihi)

2) Ni yg paling happy sengsangat koz parents aku belikan aku durian belanda. uiii!!! Aku memang dah lame mengidam buah nih semenjak Puan Kema mengandung sampailah beliau selamat melahirkan anak sulungnya 2 hari lepas. Akhirnyer dapat gak merase buah durian belanda nih. Punyer jauh dapat durian nih kat Sarawak baru jumper. Tadi aku melantak tak hengat sampai org mintak aku cakap " takleh! Nanti habis!" Tamaknyer...!

sebelum dibelah.... (buruk jer ropenyer..hihihi)
Setelah dibelah & sedia untuk dingap!

Aku start rase mende ni mase kat uni dulu. 2 pon A'ah yg ajar. Memula aku geli2 gak tengok mcm pelik jer. Tapi bile dah rase mmg ketagih. Udah rope buah sukun & nangka pon ader. Tapi saper yg suke mmg akan sukelah mcm aku ni ha... Yummmy!

Aiseh! Aku tak pernah menghadapi simptom2 teringin kes ngidam tahap kronik time org lain yg pregnant. Ni baru terase. Agaknyer kalo aku yg pregnant ntah hape yg dingidamkan? Gedik sungguhla!


3) Hari nih ajar muzik Tahun 1 yang bertajuk "Selamat Pagi".. Happening gilers lagu nih. Walaupun liriknyer lebih kepada "lala lalilu lala lalilu.. lala lalilu...lalala.." Tapi happening. Pempahamlah kalo dak2 tahun 1 yang menyanyikannyer. Gigih aku membawa radio yg besar gabak 2 masuk kelas dorang. Pas 2 siap tunjukkan gaya & menari macam kanak2 ribena ropenyer... Udah mcm guru senamrobik pon ader. hahaha... Dorang pulak nyanyi memang tak payah pakai mikrofon. Kuatnyer mak aiii!!!


So... ader 3 jer peristiwa besar. Hehe...

~~Alamak!! esok Rabu?~~

1 myself ourself:

Cik Jannah said...

p/s : aku tagged kau again
buat!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.