Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, September 21, 2012

tamatnyer latihan mengajar


Well pejam celik pejam tak celik-celik, dah tamat 8 menggu aku pektikel kat Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam nih (panjang bebenor nak nyebutnyer, Smile with tongue out) or PSA. Tak sangke berjaya jugak harungi tempoh pektikel yang penuh mencabar giteww...


Kami berenam pekikel kat JMSK, PSA..
curik kat fb Wani :p (kami gadis semasa. auwww)


Mencabar di sini bile pektikel dalam bulan pose. oo makk aiii makan hati u olsss. lagi-lagi tang jalan jem bile balik. kaki aku memang kepenatan tekan lepas clutch. timbul perasaan menyesal takder kete auto. Peh.. penat gilos. and aku sampai kenal muke-muke polis trafik yang jaga jalan yang jem itu. Memang melepek habeslah bile sampai umah. selalu 15 minit jer perjalanan, sekali bulan posa sejam setengah baru sampai umah. pehh hangen satu badan haku.. Smile with tongue out


Kalo time ader kelas pon mencabar jugak. Kalo kelas pagi tuh aku ok lagi. tapi time kelas petang, mak aii.. aku betol-betol nak air. betapa penatnyer bercakap. haha.. sampai tengok air kat tempat hiasan pon terliur. mengong tol aku nih! ihihihi.. time buke pose menjadi sejarah bile aku tak makan, tapi aku minum dekat 5 liter air kot. wakakakaa...


Kami yang ceria. Lecturer kat sini pon sporting


Staff kat sini majoritinyer sangat okay. especially kat unit BMS. Pembimbing aku Kak Shima, Kak Aisyah, Kakak Kang, En. Anuar and Kak Nor memang best. naseblah dorang dengar kami hehari dok kecoh tak hengat donia.. Aku minggu pertama jer macam sopan giler, masuk week 2, memang kirim salam r. gi kelas pon aku pakai selipar bunge-bunge (kategori cantik dan menawan ok). no high heel anymore Smile with tongue out


dengan Kak Nor (kawan wat hal. hihi)


Jumaat lepas JMSK wat sambutan raya which is kami diraikan. cewah! perasan gilak! padahal kalo kami takder pon, dorang tetap buat. kikiki. aku nampak menu satay, cocktail and roti jala aku memang dah tak pandang menu laen. sedap woo..  Pastuh dah kekenyangan menggedik hambek gambor dengan rakan-rakan opis (bajet tak habes-habes). wah! unexpected! sporting sumer bile suh amek gambor yer..



tengok yang pakai skirt tuh. tak sangke u boleh same-same meggedik dengan we ols. chinese gurl yang cun bagi aku. lagi-lagi kalo pakai baju kurung. tak jemu mata memandang weh! (nasib aku tak pakai skirt, kalo tak.. wow! grrrr.. keh keh keh)


Kesimpulannya, aku heppy pektikel kat sini walaupun mencabar jugak. tapi bestlah! second pektikel, aku nak pektikel sini lagi. ala sebulan jer lagi. kire pejam mate okey hadap jem sumer nanti. hihihi! Lagipon dah kenal. senang. so boleh adapt terus. tak perlu berlakon sopan-sopan sangat Open-mouthed smile



nowww!!!! back to student life!
~ tukar handbag ke handbag selempang, smiley2, no feminin handbag ok! 
~ simpan high heels kat bonet kete..
~ start pikir nak piknik memane..
~ limitkan baju kurung. more t-shirt, kemeja, jeans, selipar sempoi
~ dok dalam kelas, wat hal, dengar lecture, andd....
~ lots of ASSIGNMENTS!!

Smile with tongue out





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.