Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, September 26, 2012

Hati berkocak


~ Pojek Sarjana nak kene sediakan segala mala questionnaire. Kene anta kat KPT lagi. Pastuh yang merungsingkan aku nak kene wat perbandingan antara FSKTM and FPTV. Masalahnyer, dak degree kat fakulti aku berapa kerat jer. Nak wat perbandingan dak master FSKTM pulak takder course work. mix mod adelah. tuh pon dalam 20 orang jer. Mane nak cekau weh! Sad smile Tapi aku akan gi fakulti nanti untuk siasat balik. Kalo ader 100 orang kire ok sangatlah! owh tuhan. tulunlahh!!!


~ Pastuh tambah berkocak bila aku rase sumthing wrong. Ala... macam rasa tak best. bende yang melibatkan hati dan perasaan nih memang susah kan? Cumanya aku suka ayat nih;

Jika sesuatu itu milik kita,
Sesulit apa pun jalannya,
Apa pun rintangannya,
Pasti akan jadi milik kita
Tapi...
Jika sesuatu itu bukan milik kita,
Walau pun mudah jalannya,
Walau pun bersusah payah
Kita ingin mendapatkannya,
Tidak akan pernah jadi milik kita
Sebab memang bukan untuk kita


~ Aku rasa aku dah kene start isi macam-macam borang kerja sekarang. Koz by hook by crook aku habes jer study aku takmo dok tanam anggur, aku nak keje. Tak kesahlah keje aperpon. hurmm... Tapi aku macam keliru. Macam limited tol otak aku sekarang. jem tak habes-habes. haishhh Sarcastic smile




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.