Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, September 21, 2012

Mereka dan Saya



Dikhuatiri akan jadi pelupa bile dah tua, aku nak menitipkan coretan pasal student-student aku kat PSA. cewah! 


DEP 1B (Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komunikasi)

Kelas nih ader 19 orang jer student. 3 orang jer pompuan. yang laen dah tentu-tentulah lelaki kan.Open-mouthed smile Well kelas nih strong dari segi basic Math. Ader sorang student tuh memang terer ok. Senang keje aku. koz ajor sekali dorang paham. tapi meyampah bile dorang lupe part yang senang. haha.. biaselah dah terer sangat, sampai yang simple pon dia pikir jalan yang susah. tapi yang susah, boleh pulak dorang solve. Well kelas nih ader wakil yang masuk Karnival Math and dapat masuk final. bagos depa nih. paling takleh blah bile jawab test si Aiman boleh cakap "Cik, nape mesti soklan yang susah jer no 2? nape yang susah tak letak kat no 1? asal yang susah jer mesti soklan no 2" hekeleh mamat nih.. Confused smile sengal betol. haha

solve using completing square!


Pastu siap tanye "Cik, kalo test kami tak lulus camner? boleh tak wat re test?" dengan selamba aku jawab tanpa perasaan dan hati "ala... sem depan boleh amek lagi. ape der hal?" ihihihi.... Winking smile

student pelbagai kaum


DEU 1B (Diploma Kejuruteraan Elektronik (Perubatan)

Bukan pilih kasih, tapi nih kelas yang paling aku suke and sayang. rase best jer bile nak masuk kelas nih.. happening. and kami suke-suke jer anjak kelas. Koz kelas dorang nih Isnin and Khamis petang. So, aku on call jer. Bile dorang meset jer nak wat kelas, aku on jer. So, selamatlah kami sumer dari berpetang-petang kat kelas. hihihi. Kelas nih pon maths dorang bagos. Memang senanglah keje aku. Tunjuk 1 ke 2 contoh dorang boleh faham. tapi tak dinafikan ader gak yang lemah. tapi alhamdulilah, dorang improved. senang hati cik Tasha menengoknyer Winking smile . 

Dorang nih jugak ringan tulang. Senang membantu. and kami sangat happening dalam kelas. no border aku lecturer, ko student. best kan camtuh? Paling takleh blah si Faiz cakap "cik, aper kate cik tangguh sem ajor we ols sampai habes?" Sarcastic smile ewaaahhh!!! sesuke hati dan perasaan kome jer. hahaha

time dorang wat tutorial. ngeeee

Tetibe sedeh mase last kelas hari tuh. ececece....Crying face


DPR 1A (Diploma Perdagangan)

Ok.. aku ajor Aplikasi Komputer dalam kelas nih. Ader sorang student sangat polite. suke aku tengok. Sabahan. Rayner name dia. Yang laen ok. kelas nih pon best. tapi jumpe semenggu sekali. walaupun begitu, kami jugak suke anjak-anjak kelas.. Kalo keje sumer, dorang memang bagi kerjasama. ader sorang student selalu lewat masuk kelas. style aku, aku memang wat tak nampak jer. wat bese jer. gurau-gurau pon tetap same. tapi bile masuk kali ketiga, aku tegur dia "Jangan ingat saya ketawa-ketawa, senyum, tak marah-marah awak, saya tak kisah awak datang lewat. sekali dua takpe, and this is last warning. Kalo awak lewat lagi, awak paham-pahamlah" cukup pedas aku bercakap sambil senyum-senyum Winking smile

Next class, dia datang jempot aku kat bilik pensyarah ok. Siap cakap lagi "cik, hari nih saya tak lewat. saya datang awal koz nak jemput cik" wah! berkesan gak ayat penuh berhemah aku tuh yer. ihihi...

presentation time 


DKA 1C (Diploma Kejuruteraan Awam)

Kelas nih bagi aku suam-suamlah. Dorang ok. takder masalah. cume aku yang rase kurang kimia. ahahaha... Kirenyer aku masuk kelas, then mengajar, pantau dorang then kuar. ishh tak mesra alam betol aku.Embarrassed smile

Tapi aku suke sorang student chinese nih. Dia join in jer dengan sumer orang. and sangat komited. Dia takderlah dengan puak-puak dia ajer. and merendah diri. Yang laen-laen ok, bagi kerjasama yang bagus, cume mungkin dorang segan kot nak bergurau dengan aku macam student laen. ihihi.. just bile aku lalu dekat row lab tuh, dorang terkantoi-kantoi bukak twitter lah facebook lah. Aku tak kesah asal lab work yang aku bagi siap. Sempoi kan aku? Smile with tongue out



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.