Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, September 7, 2012

one week to go



wah! tak sangke tinggal semenggu jer lagi nak abes pektikel. va va va!!! bahagianyer aku rasakan. pastuh sambung kesengsaraan koz nak redah final sem. tapi heppy aku akan habeskan saki baki untuk master nih. cewahh!


2nd observed pon dah setel. legaa... pasal nak kene observe hari tuh aku tk tidow malam setelkan lesson plan. sampai menggeletar jari den. padan muke aku. tangguh lagi keje. pastuh kelam kabut. naseb ader penialian, kalo tak, dari week 1 sampai week 7 aku yakin tak siap langsung lesson plan aku. jangan tiru sikap aku. haha


hari nih hari jumaat. hari yang best koz esok cuti. and dabel heppy koz minggu nih kazen aku kawen, so sedara mara akan berkumpul. mesti best. setelah lame tak jumpe. ok lah, nak gi kelas. 


yahooooooooooo!!!! one week to go! go go go!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.