Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, September 25, 2012

Final Sem : My 1st class


Week pertama aku ponteng. Koz Isnin cuti Hari Malaysia, Selasa Dr Asri gi haji, Rabu ponteng taklimat. Kelas En Ghaz pon batal, dia gi outstation. Kamis pulak kelas Dato' K takder. Jumaat memang takder kelas. Ekoran aku punyer kete pon tak servis lagi, diri pulak ader tak sehat sikit-sikit (alasan Smile with tongue out) aku sambung jer cuti aku. ihihihi...

Jadinyer aku balik hari Ahad pas asar. sampai kat bumi Parit King kol 7.15 giteww la. Jadi, secara rasminyer kelas kami yang pertama dalam final sem nih kelas Prof Ahmad Esa. Name subjek tuh 'Kepimpinan dan Pengurusan dalam PTV' (name subjek pon tanyer kat Along.. haha)

Pelajar contoh. Sukri and Afwan. Kusyuk tuuu...


Alamak.. kalo nak dapat A+ dalam subjek nih kene publish jurnal international. arghhh!!! jem lah jawabnyer aku sem nih. seyesly kelas sehari 1 jer. tapi keje mak aiii banyak gilos. Adakah ruang untuk aku bersosial lagi? owwhhh!! Embarrassed smile


selaku beg rasmi aku sem nih.
** kan aku dah cakap takmo beg ladies-ladies gi kelas**


Kelas 3 jam. Prof Ahmad Esa boleh bercakap non stop 2 jam. perghh! dasat. Leh dijadikan contoh nih.. Barulah kepimpinan melalui teladan. public speaking dengan konpiden giteww.. aku mampu? Mesti mampu. Keyakinan tuh penting. cewahh! Smile with tongue out


betapa selekehnyer aku pegi kelas. ngeeee


Pas prof kuar, kami sumer divided group. 29 orang bahagi 3. so setiap group 2.9 orang. hahaha. 9 group 3 orang and 1 group 2 orang. masing-masing cabut undi dengan penuh berdebar-debar koz takmo no 1. Kalo no 1 minggu depan dah kene pezen. Dahla dia nak gempak-gempak. Kalo bagi tazkirah pon takper. Aku baru bercadang nak wat kat Dataran Batu Pahat. hik hik hik


Dok hingar bile prof kuar kelas. 

Dorang tengah cabut undi..


Nak taw saper dapat no 1? Yang kene pezen next week? wakakaka.. nak gelak guling-guling dulu. Koz dorang beria takmo jadi kumpulan first. ihihi.. ni diaaaaaaa!!!


Group Ct K! kakakaka!
**Sesungguhnya kami bangga wakil dak Taman Rona jadi yang first! ihihi**


Dah best-best gelakkan orang (tak sedor diri betol aku.. ish ish ish) aku pon takmo gak dapat yang last. si Fara yang cabut undi. and kami dapat no 4! yeayyy!! no pressure gitewww Sarcastic smile


bangga menunjukkan angka no 4 dari 10 group. tak awal sangat tak last sangat

So.. masing-masing dah start macam nak blur-blur. hamek ko! Sem lepas jer rase tak bernafas. Final sem nih lagi terus pengsan kejung kot.. lagi-lagi PS tuh. aperpon 12 weeks to go to end my master.

go! go! go!

Open-mouthed smile




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.