Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, September 27, 2012

Kami kene buat jugak!


Semalam kelas Pengurusan Kurikulum, kami kene wat ala-ala LDK dulu. Haishh.. Jujurnya, aku kurang berkenan wat mende-mende camnih. Tapi diakui, teruja koz dapat pengalaman baru. Game nih kene wat pair. Takleh sorang-sorang syok sendiri. ahahaha


Aku dengan si Aah jerlah. Saper lagi yang dok seblah aku. Open-mouthed smile Game pertama kene lukis gambar diri sendiri dengan tangan yang kite tak bese guna. Macam aku guna tangan kanan biasenyer, kenelah guna tangan kiri lukis gambor kekonon aku. Hambek ko, senget benget sumernyer. Lantaklah. Layankan aje lecturer aku tuh. Tapi end of class dia kate tujuannyer untuk gerakkan otak seblah kanan (tulis tangan kiri) koz aku asik pakai otak kiri jer. cam gitulah lebeh kurang penerangannya. 


Pastuh kene tulis ape akan jadi pada aku 10 tahun akan datang. Aku list tiga jer. rahsiaaaaa! cewahh! Smile with tongue out Pastuh kene tujukan 3 soklan pada kawan yang paling jujur, and kene jawab pon jujur.Then, kene scan muke kawan and gtaw aper yang kite boleh nilai dia. (time nih aku macam a bit bosan kot). Dah siap tuh, dia suh kami pejam mata, bayangkan gi zoo melaka and jumpe dengan binatang kesayangan kite. dia suh lukis. Aku pon dengan konpiden lukis menatang nih;




Pastuh kene tulis macam kat atas tuh. then kene sign.Aku ikot jer. Dah suruh, aku wat aje tanpa banyak soal. Bagus kan dapat student macam aku?kui kui kui


Pastuh dia suh amek gambar pakai henpon. Ni Aah yang snap. then A'ah upload kat fb. Terkeluarlah komen-komen sebegini...





Walupun rupa kucing aku tak seberapa, tapi maksud aku sampai. hahaha. Sebenarnyer aku lukis gambor si Bobo... Tapi mungkin dah rupa tikus yer dak? kakakaka.... Ini adalah gambar Bobo yang sebenarnyer Winking smile




Alolololo... windunyer kat Bobo and Jojo




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.