Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, July 14, 2013

.watch it again!.



Pas buke pose tadi terus decided nak gi Giant kat Kuala Selangor. Motif utama haroslah cari buah-buahan. Puas hangkut 4 biji tembikai and sampingan sume, terus balik koz nak tengok cerita Istanbul Aku Datang kat Astro Citra. Padahalnyer dah tengok pon before nih. Tapi dek over nak tengok lagi kan..


IAD antara filem ringan yang paling aku suka. Aku suke tempat-tempatnyer and watak dia. Cerita yang sangat ringan tapi mesej sampai. Wah! jiwang gak aku nih, excited bile tengok Lisa berlakon over-over camtuh. hihi

owh sedeh-sedeh bile part Lisa n Beto bersungguh datang apartment Tomok nak explain tapi kene maki and hina (dem u!). Pastuh siap datang pulak scandal gelpren dia kat Istanbul tuh. owh seolah-olah jantung aku yang tersentap saat mengetahui kebenaran orang yang teramat disayangi selama nih menduakan. sob sob

Pastu part paling menyentap hatiku (poyo feeling terlebeh) bile dahlah boipren ada skandal, rambut kene eskem pulak. Siap kene tolong cucikan lagi. Saat air mata Lisa mengalir, waaa... aku sedeh jugaklah! muahaha..

ha.. part nih la lebeh kurang 

Susah betol nak mencari cinta sejati kan? Tapi yang kite taktaw setiap ape yang terjadi memang akan ade hikmahnyer dan kite akan mensyukurinyer walaupon teramat kecewa sebelumnya. 

Bukankah Allah sebaik-baik perancang? Definitely!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.