Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, July 10, 2013

.Ramadhan ke 28.



Alhamdulilah berjumpe lagi dengan bulan puasa yang mulia ni. Tak sangka kejap je dah puasa balik (rase baru jer habes ganti. huhu). Kali nih excited sangat sambut bulan pose. Taktaw nape. Selalunyer lebih excited sambut Aidilfitri. Barangkali umur dah makin naik. So, mula insaf dan sedar diri.

Tapi tiap kali bulan pose mesti mak and abah akan ungkit and ulang peristiwa yang same jer tiap tahun. Antaranya;


  • Dalam adik beradik aku, akulah yang paling hazab bile mule pose mase kecik-kecik dulu. Yang paling  senang tak lain tak bukan : Daniel Haykal. Adik aku yang bongsu. hmmm...
  • Tiap petang balik sekolah agama jer, mesti kene rasuah gi bazar and beli ape saja yang aku hajati. Kalo tak, aku akan wat hal.
  • Bile balik sekolah pagi je (transit before sekolah petang. hihi) aku akan duduk depan peti ais, keluarkan botol air sejuk then letak kat leher, pipi, bibir and mane-mane part yang aku rase best. Tapi tak minum koz takotttt sangat dengan mak aku yang giler garang mase aku kecik.
  • Aku akan merengek, merayu nak minum depan peti ais. Tapi mak aku wat tak layan and suh siap gi sekolah petang. Mak aku siap ugut macam-macam. hihi. Kejam sungguh mak aku dulu. Abah yang lembut hati, sangatlah tak sampai hati. Beliau akan janji merasuah aku petang tuh. wakakaka..

Kesimpulannya, aku rase sampai aku beranak pinak nanti mesti mak bapak aku akan sampaikan cerita turun temurun nih kat dorang. hihihi... Nak wat camne, nasib badan.. Tapi yang pasti aku tak pernah tolong wat apa-apa time sahur. Aku bangun, duduk, makan, tidow balik sampailah umur 28 nih. Teruk-teruk..!

Tapi sumer tuh tinggal memori untuk dikenang. Memori sekitar tahun 1991-1994 camtuh. Alahai, lamenyer mase dah berlalu.

Neway, Selamat berpose!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.