Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, July 24, 2013

.Iftar bersama : penuh gelak tawa.



Jumaat lepas seperti yang dijanjikan kami berlepas ke Sentul untuk iftar bersama. Sape lagi kalo bukan aku, Kak Fiza and Kak Siti. owh ader lagi sorang yang gerak same-same dengan kami sekereta si Zahar (lupe name dia. yelah kot rasenyer) kawan Mis Fizah tuh.. 

Biaselah bile dah dalam kete melayan Kak Siti dengan story boipren-boipren dia tuh. Sampai satu tahap stress aku! kakaka.. Tapi disebabkan yang bercerita tuh Kak Siti, jadi cerite tuh jadi kelako giler. Penat tol gelak hari tuh. Cik Fiza kite tuh same jugak cume haroslah dia mantain ayu depan si Zahar tuh. untuk aku and Kak Siti, memang takder maknenyer nak mantain.

Sampai kak sane dalam pukul 6.50 camtuh sambil tunggu kawan cik fiza dari Kuantan. Aku suke restoren nih. Walaupun bajet-bajet romantik yang lampunyer leh wat orang tertelan tulang ikan. hihi. 


Lepas order-order makan and azan berbunyi, kawan kak fiza pon sampai. cantik orangnyer. Barangkali bile dah masuk 3 series kite akan semakin nampak cantik dan bergaya. and charming also (sedapkan hati sendiri bile lagi setahun setengah nk masuk 3 series).

budak yang amik pic shaking terlebih. tapi thanks sudi ambikkan pic :)

Mereka bertiga kawan lama yang sekali berjumpe riuh sekampung. biaselah tuh kan. aku pon same jugak bile jumpe suku sakat bergegar tempat tuh dok gelak sakan. muahaha.. Tapi aku tak rase awkward pon bile tak pernah jumpe kawan-kawan dorang nih. nampak sangat aku begitu khusyuk makan kan? hikhikhik

comel sungguh ikan nih

Kak Siti melihat ikan tuh penuh bernafsu sementara tunggu aku kat toilet. Siap nak masak lemak cili api. Aku yakin dan pasti ikan nih begirtu berdebar sekali tengok renungan penuh nafsu Kak Siti. Sengal betol pompuan tuh!

sopan kan kami semua

Dalam pukul 9.30 kot kami bangun pulang ke pangkal jalan. Giler lame bertapa sampai aku order air dua kali. haha. Jadi faham kenapa dalam pic berempat kat atas sape paling membesar bagaikan johan? wakakaka..

On the way balik kami singgah Shah Alam semata-mata nak beli Big Apple. Kak Fizah dah tumbang aku tengok dalam kete. nyawa-nyawa ikan nak bersuara. Kak Siti jangan cakaplah, sentiase bercakap dengan topik yang same. Rindu pulak nak dengar dia membebel. haha

Sampai SACC, Big Apple dah habes! sentap tak? haroslah kaan. So sebagai pengubat kuciwa kami lepak kat Seksyen 2 makan abc spesel. and makan bihun sup lagi. yer, faktor membesar bagaikan johan lagi, huh!

menarik tapi tak larat nak habeskan.

Baki perjalanan ke Kuala Selangor kami habeskan dengan berborak sepanjang jalan. Kak Fizah tumbang serta merta bile suaranyer langsung tak dengar. haha.

Best hari jumaat tuh! Thanks Kak Fiza n Kak Siti n Zahar koz belanja. Semoga sentiase dimurahkan rezeki. amin!



2 myself ourself:

Unknown said...

I suka citer merapu nie... hahahaha... nnt kiter berbuka sesama lg yer...

Dora Natasha said...

Jangan lupe kot i ade rezki posting, kite gi Krabi ke Melbourne ke thn dpn. hik hik hik

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.