Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, December 22, 2012

.week 13 sindrom.




Kami dah di week 13 sekarang. Means ader one week lg before kami habeskan pengajian kami. yang mana minggu depan adalah tarikh viva untuk tesis. Kalo masa PS 1 we ols present time study week. sekali yg full project nih week 14 pulak kne present. hadoii


Yang ini juga bermakna sumer kawan-kawan aku termasuk aku bertungkus lumus siapkan draft tesis.. sotat dari khamis lepas lagi aku kekonon misi siapkan bab 4 and bab 5. and kemuncaknyer hari ahad malam aku tak tidow siapkan sumer. 


bersengkang mata habes. Hari Isnin dah kene tembak dengan sv kami berenam.Hari Rabu dia nak tengok sume bab. and guess what? aku tak siap bab 5.  time nih mata Erin giler lawak macam mata panda. takot  aku tengok. Aku baru cover perbincangan 2 persoalan jer. lagi 3 persoalan aku wat tak reti jer. dahla tak cukup tidow, dalam kelas encik Ghaz aku takleh cover mata dah. tidow dengan konpiden. Petang tuh jumpe sv lagi and kene guestion mark beso2 dengan word "LAGI?????" koz tak siap. wakaka. and secara autokratik Jumaat anta sumer siap binding. gulpp....!






And time rajin betolkan, aku perasan aku tak menjawab tajuk and problem statement aku yang membolehkan aku kene hentam teruk dengan panel penilai time viva. dah jadi satu hal kene betolkan pulak. adoyaii... And time betolkan aku pulak perasan yang aku kene tambah persoalan kajian yang mane keje bertambah lagi. hoi hoi hoi tensen kemaen aku...


kebetulan hari Khamis kat johor nih cuti. sempatlah kami bernafas kejap kan. tapi tak jugak, keje tetap tak surut-surut. memang week 13 nih seminggu jadi zombie. Budak-budak umah aku pon sumer muke dah ketat jer. takder nak guraw-guraw sambil minum teh panas cicah biskut hup seng dah. kekeke... Tetibe terus ingat yang esoknya adalah JUMAAT! kene anta and siap sume! oh eemmm gee...


And aku bertungkus lumus dengan nak gi toilet pon berkira, makan pon cepat-cepat, tengok running man pon tak sempat (tuh yang tambah tensen tuh. ahaha). Cuak weh tak siap-siap. Otak takleh nak pikir langsung. Tak berani nak tidow weh.. Memang sengkang mata habes-habes. Bilik pon tak rupe bilik. bersepah-sepah. teruk benor rase.


bilik bersepah dengan berjaya sekali


Aku surender jugak kejap. tidow kol 7 and suh Anny kejut kol 7.30. Mase dia kejut tuh betapa susahnya nak melawan diri sendiri takmo bangun. huhuhu. Sambil manaip, sambil terpejam-pejam. terbaring-baring. sangat penat. Fara siap gelar kami sume zombie. koz minggu nih tidow memang leh kire dengan jari bape jam je tidow. haihh


Lepas bertungkus lumus, pukul 1 tengahari baru siap print sumer. minum air pon tak sempat, mandi apatah lagi. siap-siap jer terus gi binding dengan mate lebam, perut lapor, sakit kepala.. macam-macam ade..  and alhamdulilah sv lepas untuk viva. huhu. panjangnyer aku rase minggu nih.


siap untuk 3 copy. pehh habes kertas. haha


An saat entry nih ditaip aku tengah segar bugar setelah tidow dari Jumaat petang semalam sampai tengahari tadi. Bangun hanya solat and mandi. pastuh surender tidow  balik. Rabu depan dah kene viva. sesi kene hentam lak dengan panel. hopefully sume baik-baik jer. serius aku tak larat!



2 myself ourself:

Wanie-san said...

MESTI GEMPAK HABIS KORNG NYE PS!HAHA

Dora Natasha said...

wakakaka...

gempak kebendenyer kene betolkan last minute. kah kah kah!!!

tp tnkiu to u my dear wani tulun aku decie analisis ape aku nak gune. wakakaa...

muah muah!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.