Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, December 7, 2012

.Kpop or BSB?.



Aku nak type tajuk Dislike Kpop. Kang adik aku si Wanis tuh baca meroyan lak. silap hari bulan dia wat satu group anti aku. wakaka... Memandangkan dia bajet dia peminat tegar kpop nombor satu. kah kah kah!


Actually, zaman sekarang hebat tol penangan Kpop eyh. Aku tak nafikan kecemerlangan dunia hiburan dari Korea sampai demam-demam remaja kat Malaysia. Walaupon aku tak remaja lagi, tapi sumtime rimas aku dengan si Wanis tuh semedang cakap korea, tengok cerite korea, bersembang dengan kawan pon pasal Korea, majalah pon korea and terjerit-jerit tengok retis korea nyanyi. err...


tuh zaman dorang. Time zaman aku kat sekolah menengah dulu zaman-zaman NSYNC, BSB, Westlife and so on. Macam mane dasatnyer dorang hari nih, same je macam zaman aku dulu. Bezanye aku bukan tegar sangat. Just suka-suka jer. At least aku faham ape dorang nyanyi. hehe..


Aku rase ramai yang hafal lagu-lagu dorang. Aku dulu suke dengan NSYNC. Memang hebatlah fasih berbahasa inggeris bile nyanyi lagu dorang. ahaha.. Asal balik sekolah jer pasang radio kuat-kuat sampai mak aku marah pastu feeling-feeling atas katil. peh!


And aku taklah anti dengan kpop sangat. Aku suke je dengar lagu Girl Generation tuh. And aku suke program Korea macam Dream Team and Running Man. Tapi sedeh Joong Ki dah takder dalam program tuh. hihihi..


Jadi, kesimpulannyer senang jer. As long kite remaja, kite macam taksub sikit kan? Kire learning process habeslah time nih. Dulu aku tengok kawan-kawan aku terjerit-jerit bile tengok retis-retis nih. haha lawak bile ingat balik. Tapi ape kurangnyer aku bile tengok bola siap terguling-guling tak puas hati and siap gadoh dengan dak laki kat sekolah hanye pasal bola.


Jadi, kite serupe. haha...


ok. misi hari nih siapkan jurnal leadership then paksa publisher publishkan jurnal aku untuk aku dapat A+.. Hari nih mesti siap!!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.