Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, December 9, 2012

.wedding : Congrats Leya and Firdaus.







Firstly, sorry beb aku amek pic nih kat fb ko koz aku takder pic ko memandangkan aku pon tak dapat datang wedding ko. hehe..


Kelakar pulak tengok ko dalam wedding dress. Koz aku teringat kegonjengan ko masa kat kolej dulu, so tak expect ko akan ayu benor dalam pakaian serba menawan nih. cewahh!


Haihh (mengeluh nampak?) dah kawen ko Leya. Mase yang same teringat betapa suwitnyer kite bergelak sakan mase kat uum dulu. Siap kene sound dengan dak laki blik seblah. Mengintai blok dak laki, gadoh dengan dak laki pastuh cerite pasal Harry Potter sesama. haiihhh... cepatnyer masa berlalu kan?


Aperpon Leya aku doakan korang berbahagia sampai bila-bila. Dimurahkan rezeki, dikurniakan anak-anak yang soleh and akan dikelilingi kebahagiaan selama-lamanyer. Amin...


Mish u so much!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.