Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, December 13, 2012

.chapter 4 begin!.





Finally aku berjaya jugak memulakan bab 4 PS aku. Itupon lepas aku bangun tidow. Tak tahan mata aku tadi. Pas maghrib terus hanyut dengan suasana yang sangat sejuk. And alhamdulilah key in data solesai. Hadoii letih kot tengok nombor-nombor dalam SPSS nih. haiyooo...




Misi aku siapkan chapter 4 and 5 before Ahad nih. So Isnin leh jumpe prof Sapon untuk check keje aku then sempat lagi betolkan kalo salah before anta final draf kat panel. uiii terseksa gilak bahana PS nih. Kalo tak mengenangkan aku dah final sem and dah feeling-feeling nak konvo (walaupon belom viva. hihi), tak kose den nak layan. sakit otak. hahaha...


Hopefully esok aku leh setelkan chapter 4 analisis nih dengan berjaya sekali. Oleh kerana aku dah siap key in data, and otak dah jem, aku nak tengok running man. Lame weh dah tak tengok. ahh...!! aku tak kira, aku nak tengok jugak. 


Nite!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.