Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, December 7, 2012

.outdoor class.



Anny: Prof, can we start our class at 7.30 tomorrow? Is it ok or too early?                  Prof: owh! it's too late. If u want present ur topic at stadium, it must start at 7.00 am.

ahahaha... konpiden satu kelas ingat kami cemerlang sangat kelas nak start pukul 7.30, ropenyer prof Ahmad Esa lagi cemerlang gemilang suh anjak kelas pukul 7 teruihh. Muke sume tak percaya kene bangun awal and kene terpacak kat stadium lari 2 laps terus. wakakaka...


masih basah..


Aku sampai pukul 7.07 minit tengok Nizam, Afwan and Prof dah start lari. aku tali kasut pon tak pasang lagi. Smile with tongue out orang dah siap lari sampai 3 laps aku tergedik-gedik pasang tali kasut tak same panjang. ah lantaklah janji boleh ikat.


Erin tangkap pic tanpa kerelaan aku! haip!

ceria kemaen walaupon maseh sangat pagi


Lepas sumer dah berpeluh-peluh, terus kami dok dalam bulatan untuk group Erin, Anny and Asma present tajuk Profesionalisme dan Integriti Perguruan. Well, tajuk gempak. And discussion debat sumer ader sepanjang 2 jam tuh. Aku suke kelas Leadership nih koz kami terbuka nak argue ape saje, bagi pendapat, and macam-macam yang mane lecturer just pihak pemerhati jer. Fun! Open-mouthed smile



start presentation cepat weh!


Erin memulakan pembentangan

Baru lepas lari. takleh duduk terus.

dengar sambil berfikir. cewah!

kusyuk dorang nih..

Aku dah start lunjur-lunjur kaki tuh. Nas pon dah angkat kaki. kui kui kui

Kelas yang sangat aktif


Siap jer kami wat conclusion terus amek gambor. Then kami terus ikot senamrobik kat padang. Hamboi kemaen dorang bererobik sakan. Lupe jap tekanan PS. Enjoy gilers! Ader yang macam Pak Maun tak kurang ader yang kemaruk menari. wakakaka




Neway, kaedah pengajaran camnih lagi berkesan sebenarnyer and kaedah konvensional sesekali kite letak tepi and make it fun! err.. tapi jurnal Leadership aku tak siap lagi. wargghhh!


Demi bergambo ngadap matahari pon sanggup kan?


credit : Erin

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.