Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, January 9, 2012

so many good news :)


Hari nih exam paper Teknologi Pendidikan. Alhamdulilah boleh jawab dengan begitu gigih sekali. hahaha.. tapi 1 soalan yang aku tak dapat jawab. "terangkan model ARCS" ciss! puas aku tonggeng kepala langsung tak ingat. saat entry nih ditaip pon aku still taktau. waakaka... dah kompom-kompom 4 markah  hilang. adehh!


kuar jer exam hall teros gi library. ambek voucher buku RM200. laju ajer kalo suh amek mende free kan.. untung larr... tapi aku taktau aku nak beli haper. tengoklah time cuti nanti.



menyengeh jer muke-muke suke dapat mender free kan.. time we ols beratur, tak panjang. so takyah beratur panjang-panjang. apersal ayat aku pelik jer? haha.. tapi kejap jerlah beratur. fakulti lain sampai kat lif dah. buatnyer termasuk dalam lif udah ternaek atas pulaknyer. keh keh keh!



ekceli, nak amek pic banner tu jer semata-mata, tapi tkperlah. yang 4 objek cun tu kire halal r kan. lalala



Thanks kepada Allah atas pemberian rezki ini. juga kepada gomen sekarang yang mengusahakannya. tahun depan up sket. hihihi


Then teros balik. makan, tengok laks DSAI bebas tuduhan. kategori good news ker erk?  pon boleyy.. oohh politiks. ader orang kate student takleh masuk politik koz masih study. tapi student yang nyanyi-nyanyi berlakon boley pulak erk. tetttttt... (pandangan peribadi) no offend yer..


pastu 'joging' (tidow) tak hengat. aku bangun-bangun aku dok dengar A'ah cakap "Alhamdulilah" banyak kali. Aku jegelegah (cepat-cepat) bangun tengok Hajar tengah ngaji, cuaca kat luar mendung. dengan penuh konpiden disulami mamai aku cakap;

Aku : dah pukul berape nih? Astaghfirullah subuh dah terlepas! (gelabah)
A'ah : Baru pukul 6. rilek r!
Aku : Kenapa pukul 6 terang sangat?
A'ah : woii! ni petanglah! bukan pagi. hahaha
Hajar : ha.. tu lah tidow lagi tak hengat. (gelak)
Aku : owh (malu). yang ko dok Alhamdulilah naper A'ah?
A'ah : Alhmdulilah, rumah ni kite leh duduk sampai sem akhir. bank luluskan untuk abg Nizam (owner umah) separatedkan hutang kad kredit owner lame dengan rege rumah. Syukur sangat (muke heppy tak terkire)
Aku : wahh!! beshnyer! yeyeye! tak payah pindah! Taman Rona di hatiku..

Sampai macam tuh sekali. haha. Good news sangat-sangat. tak payahlah aku nak mengangkut barang-barang. Thanks Allah!


Malam gi library untuk  study Psikologi laks. cek biasiswa MyBrain15. Aku cek nak taknak jer. koz asal cek jer ayat skema nih kuar "Maaf, permohonan anda sedang diproses". sentap i. hihi.  Tapi bile aku cek tadi, kuar camnih laks:




Alhamdulilah!! tapi tarikh tamat hantar dokumen 13 Januari nih. Nasib baek tergerak hati nak cek, kalo tak, terlepas camtuh jer. Tapi kalo dah rezeki tak ke mane kan. So esok haroslah aku berkejaran ke sane ke mari untuk setelkan MyBrain nih. hope diberikan kemudahan dari Allah S.W.T


Impian nak lajak tidow sampai pukul 10 esok berkecai. Sila kuar rumah pukul 8 yer Cik Tasha agar urusan kamu setel. lalala~~



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.