Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, January 6, 2012

A journey just begin


yup... memang!


stress betol tadi. dari pukul 11 a.m sampai pukul 9 p.m. Perghh! memang stress, cuak, lucu pon ader. tensen jangan cakaplah! memang rase macam nak tarik diri jer.. huwaaa!


memang ramai gak yang kene redo present. memang muke cuak semua. tak kurang proposal gempaq gilers. wowiii!!! solute sey... meh tengok kawan-kawan aku yang pezen. gambar diamabil jam 8 malam lebih waktu tempatan. hihihi...


part Alin pezen. Kali nih beliau lepas. tahniah diucapkan!


Kak Wani yang cool. cewahhh! tahniah kerana berjaya!


A'ah tensen. same tensen dengan aku and ramai lagi. saper tak tensen weh! hadoii nyer punnn


hangat perbincangan


Ezhar tengah menerima penerangan dari prof koz bakal dapat geran 15k kau..! me likey.. nak sket!


Kongrats kawan-kawan yang dah lepas azab sem nih. yang kene betolkan report (samerlah kiter.. hihihi) semoga gigih dan diberi kelapangan dada untuk meneruskan fisabilillah kite. sabar itu indah. cewahh!


memang.. memang betol "no pain no gain". aku kene present sampai 4 kali! (sengaja dikecilkan agar orang tak terperanjat. har har har). apeker bengap tol aku rase time tuh. aper  yang sempit benau pemikiran aku? Tapi setelah pertimbangan dibuat, present lepas! hoyeahhh!!! tapi kene betolkan report...


so... sila ke library lagi. memang aku rase pasnih aku pasang khemah jer kat library tuh. muke aku jer hari-hari. Takper! tiada kejayaan yang canggih tanpa usaha yang gigih! sila bersakit-sakit sekarang..


berusaha Natasha Dora!

^___^



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.