Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, January 8, 2012

mase kecik-kecik dulu..


hihihi...

gelak dulu siap-siap koz dah umur 26 tahun nih ader lagik yang ingat pasal tu. saper ingat lagi dulu mase kecik-kecik kalo kite ader barang, then bile nak tinggalkan barang tu kite wat sesuatu.


ingatkah anda? kalo yang lahir sekitar 80 an macam aku ingatlah kot. mesti akan wat macam tuh. adeh.. memang terkenang-kenang zaman kecik giteww... inilah punca yang menyebabkan aku terkenang-kenang zaman tu. tettt..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Alif Lam Lam Ha.. ALLAH. dulu-dulu mesti akan tulis perkataan camnih bior orang tak curik. kalo takder pen pakai ilusi jari pon boleyy... and nih aderlah keje si Mael lambong kat library tadi.. muahaha.. yerlah we ols nak makan tengah hari, tinggal jer lappy kat bilik tesis tuh. redho jerlah. tapi ader orang jampi serampah dulu. layan... hihuu..



poyos kan?

Kalo nak cerite zaman kecik-kecik aku dulu kang tak sempat aku nak study untuk paper tekno esok. tapi yang pasti esok akan hilang satu beban lagi. tapi malamnyer kene gi library lagi. memang library dah jadi umah nombor dua aku sekarang. redho jerlah cik Tasha oii... kate nak berjaya...


kan.. ok.. sambung study. nyte!

^__^



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.