Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, January 17, 2012

Jamuan Perpisahan kami



Finally! Exam habis weh! exam habess! malam tu jugak wat kenduri kesyukuran kat umah Sukri and Kak Aiza. padahal petang tuh we ols 'di sekolahkan' koz tak gi kem jati diri krismas lepas. redho jerlah walau berdarah telinga engkau..


Ekceli we ols wat pot luck. so, makanan pon jadi banyaks lah kan. sampai tak lalu nak makan aih! tapi seyes! awal-awal memang lapau giler. tapi selepas membantai mee goreng and nasi lemak teros tersandar kat dinding. hihihi..


aksi membantai. tak berape sopan aku tengok sumenyer pun. haha


pelbagai aksi yang seswai and tak seswai ditonton. ish ish ish!


Erin memang comel. Mael and A'ah memang poyos. Nurul, Fiza and Fizan sentiase dekat dengan makanan!


makan + amek gambau


Ezhar dah macam yahudi mabuk aku tengok. hahaha (gurau yer Ez), Along makan dengan penuh bersungguh-sungguh bersama yang lain. Alin kemain rajin kat dapur (aku memang malas). and tengok Nas and Mar adalah ratu and raja melantak malam tuh. tong kecik, tapi dahsyat sey. belaan aku rase tuh! hahaha


Aku sedang sign untuk album perpisahan giteww...


Macam-macam ader malam tuh. ader koci, buah, nasi lemak, bubur, agar-agar, bihun and macam-macamlah yang sedap dimakan. jamuan nih sempena perpisahan 4 orang kawan aku (Ku Sul, Kak Bib, Kak Wani and Kak Aida) yang akan ke UPSI untuk sambung DPLI. Tahniah korang!


good luck!


Mak ai tak mak ai, mak yu tak mak yu.. bergosips budak-budak nih! tak hengat donia tanpa nampak kamera snap!


orang punyer jamuan, haroslah yang lain giler kamera. hoyeahh!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.