Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, January 4, 2012

owh.. kreatif!


Hari nih study lagi kat library untuk subjek Pedagogy esok. macam bese, haroslah aku datang kol 11 lebeh. hihuu.. and sampai-sampai jer aku tengok budak-budak nih bajet nak makan kepok lekor. aku tengok atas meja tkder pon walaupun hari-hari we ols seludup makanan dalam bilik tesis tuh..
 har har har...


sebandel bawak kertas kau!


tapi ye ker kertas dalam tuh? emmm...???


ceh! rupe-rupenyer ader kepok lekor and pisang goreng dalam tuh! humangai dak-dak nih memang pakar seludup barang. tak hagak-hagak kau.... aku taktau next time aper lak yang diseludupnyer. muahahaa


close-up sket. kat Johor nih makan goreng pisang dengan sambal kicap. pelik aku awal-awal datang sini. tapi haroslah akutak terpengaruh. unless makan dengan sup. lalala~


pastu kan sambung study. maklumlah ramai yang dah ting tong. termasuk aku siap tertidow-tidow lagi. letih gamaknyer. cewahh! pastu time berbincang pasal Kedah Pengajaran, si Mael tengok nota Mar, part pengajaran berpusatkan pelajar, ader sumthing yang terjadi. berkerut-kerut dahi sambil penat aku gelak. ni ha dia.. ish ish ish....


sepatutnyer sumbangsaran, tapi Mar tulis sumbangrangsang. homagod! agak-agak r Mar. taulah 70% kehidupan kiter kat lib jer sekarang. haha. bawak bersabor. :p


ok fine. muke tak bersalah. haha.. yang pasti sumbang rangsang ko wat aku terangsang nak study teros.. kui kui kui.. kompom aku leh jawab part nih esok.. ngee~~~


wish me luck :)


**tetiber aku rindu pada dia. mengapakah?**





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.