Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, January 7, 2012

ehem ehem!


Hari nih malas pi library. penat. lepak kat umah jer pakai scrub, pakai masker, pakai toner.. heaven giteww sambil betolkan proposal semalam tuh yang persoalan kajian tidak cukup kesarjanaannya gitew.. pon boleh..


hari nih makan free umah pokcik aku kat Parit Yaani koz ader kenduri arwah. dahla datang lambat, teros makan. pastu aper yang dihidang sumer habes. memang lapau sungguh sumer gamaknyer. hahaha... 


makan buah pulasan and rambutan


pastu kan.. jeng jeng jeng...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


wah gitewwwwwww....!


seyes aku tak pandai pegang baby. nih pon si A'ah yang angkat dulu pastu bagi kat aku. muke kekok giler.. menggeletar jer aku pegang. time pegang katak rilex jer pon. tak pon kucing. uii kemain besh lagik. hihihi. aiseh! camner nak beranak tiap tahun nih pegang baby pon tak reti. muahahaha. 


eh jap, ader lagi. yang ni nampak macam ibu mithali sket. kuikuikuikui

kahkahkah!! takleh blah! yang penting baby tu tetap tidow. hahaha


nampak macam Ct K dalam pantang...hihihi


and orang yang langsung tak kekok pegang baby adelah;


Mek Ah! untung lar Farid nanti. koz A'ah dah berpengalaman jaga anak buah dia dari kecik. anak buah dah berlambak. aku sorang pon tkder. anak buah kazen jer ader. tapi A'ah hebatlah! saya sangat respek giteww. cepat-cepatlah kawen Ah oii.. pak pak pak bung bung bung!!!!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.