Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, July 28, 2011

pagi yang sangat sangat memilukan


bangun tido serta merta bile adik aku nangis macam orang mati laki. aku dah agak. tapi nak menafikan. dah sedeh time nih. huhuhu :(


rupenyer betul. cik mel dah mati lemas. huwaaa!!! bercucuran air mata aku. sedeh sangat2. sangat2 sedeh. aku marah sangat koz adik aku mase basuh baju masuk mesin basuh tak tengok cik mel ader ke tak dalam tu. cik mel suke tido dalam kain2 yang nak dibasuh kat tepi mesin basuh kalo siang2. and aku marah sangat jangan suke letak baju nak basuh tepi mesin. letak dalam bakul! hanginn bercampur sedeh. huwaaaa!!!!


memang aku lost tadi. marah sangat2 kenapa tak tengok dulu padahal dah tau cik mel suke kat situ. memang menjerit2 aku. adik aku dah nangis macam orang merana. termasuk aku. kenapa? kenapa? kalo dia mati macam mawas, en. moon and tuah hari tu aku tak marah sangat koz mmg dah masenyer mereka. walaupun aku kecewa aku tapi aku tak dapat terima. ini mati lemas dalam mesin basuh dengan badan sekecik itu? tak dapat aku nak bayangkan seksanya dia mase nak mati. sejam ok dalam mesin basuh! SEJAM!


merananyer aku. sangat2 :(


cik mel dah besar dari ini sekarang. dah sihat. dah pandai main. sedehnyer.. :(


merananyer aku. sedeh sangat2. hilang mood. aperpon sape aku nak lawan takdir. tapi aku sayang kucing tu. maner2 kucing aku sayang sangat2. sedihnyer!!!



2 myself ourself:

hanidatul shatira said...

nak nangis baca pasal cik mel nih....

Dora Natasha said...

memang sangat sedeh. kami sekeluarga masih tak dapat terima kematian tragis cik mel. huhuhu :(

nway thanks hani.

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.