Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, July 22, 2011

no more keliru no more dilema

  1. dah settle bayar yuran master (pepagi dah kuar ke klang). so nak tak nak ko kene pegi gak Dora oii.. mane nak cekau wet banyak tuh kalo ko gatal2 tamau gi. go on yawr!
  2. dah pegi kwsp nak claim duit yuran. hahaha. haros claim. leh gak tampung aku kat sane. kang tak pepasal masuk bersamamu pulak (dahla kat tv3.. kalo astro besh sket) tak patut pulak. kui kui kui
  3. dah wat akaun cimb baru and siap wat cimb clicks lagi(akaun lame dah mati). hahaha. sampai 4 buku akaun aku. isinya? harammm... non hado! hik hik hik
  4. dah potostat dokumen2 yang perlu. tinggal nak jaja kat orang yang nak. saper nak? hahaha
  5. dah beli setem hasil (kirim kat orang). tinggal nak matikan dia beramai2 jer minggu depan kat pdks. sambil menyelam minum air leh melepak dengan geng2 kat sane. yang nih aku suke sangat.
  6. medical check up en.Muridan dah setting bulan pose baru wat. alah tu kejap jer memandangkan abah keje sane.. kronisme nampak. mengikut peredaran zaman kan (sinis)? hihihihi
  7. tayar kete.. minyak hitam pon nak tukar dah. kete 2 akan berjuang bersama2 aku dalam mengejar cita2 di Johor nanti. hoyeaahhh!!!!
  8. penjamin pon aku dah pakse tandatangan (paksa rela). hahaha...
  9. saksi aku jamak sekali r kat pdks nanti.
  10. tinggal packing barang jer belom (giler aper nak packing sekarang..) hahaha


tinggal bulan pose mase untuk beribadat (ye la sangat.. harap2)& raye nak raye sesakannyer. hoyeaahhh!!!! tapi nampaknyer tak genaplah sebulan aku raya tahun nih. hahaha. mengalahkan budak kecik. kui kui kui


so cik Dora.. no more keliru2 yer. sekarang fokus. senyum sikit...

eceh!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.