Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, July 26, 2011

aku sedih :(



** sedih sebab macam menyusahkan orang sekeliling.
** sedih sebab nak buktikan apa yang aku buat makan masa 2 tahun.
** sedih sebab belum dapat nak bahagiakan orang yang aku sayang.
** sedih bile orang sinis dengan keputusan aku.
** sedih bile ade yang sensitifkan isu itu.
** sedih banyak sangat dugaan yang aku lalui tahun ni.
** sedih bile ader pihak amek kesempatan dengan isu yang tak sudah2.
** sedih bile aku sedih. 


aku sedih sangat sekarang. nak nangis tapi aku tak mampu. hanya pada yang satu aku mengadu. aku tau aku kene kuat untuk harungi semua nih. aku tau aku kene ikhtiar untuk keluar dari masalah nih. aku sangat sedih sekarang. sangat2 sedih. terase tak bergunanya diri aku. sedihnyer.. :(


Ya Allah kuatkanlah semangat aku. berikanlah aku kekuatan untuk aku mengharungi dugaanmu yang maha hebat ini. sesungguhnya aku hanya hambamu yang lemah lagi hina. dan hanya padamu aku mengadu. 


sabarlah wahai hati. subhanallah....



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.